دوشنبه 2 مهر 1403

بعد از انتقاد از بایرن مونیخ و مدیرانش / کیمیش پا پس کشید: از روسای قبلی بایرن انتقاد کردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از انتقاد از بایرن مونیخ و مدیرانش / کیمیش پا پس کشید: از روسای قبلی بایرن انتقاد کردم

یوشوا کیمیش در امروز در یک مصاحبه از انتقادهای اخیرش از بایرن مونیخ که در گفتگویی با ZDF مطرح شده بود پا پس کشید.

به گزارش "ورزش سه"، یوشوا کیمیش که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان به سر می‌برد چند روز پیش در گفتگویی با شبکه ZDF از باشگاهش بایرن مونیخ انتقاد کرد و جنجالی شد.

کیمیش با اشاره به دوران واکسیناسیون کرونا گفت احساس می‌کرده باشگاه او را منزوی کرده و اهمیتی برایش قائل نیست. او گفت به خاطر این رفتار بایرن مونیخ بوده که نتوانسته از نظر فوتبالی آنطور که باید پیشرفت کند.

صحبتهای این ستاره آلمانی باعث شده بود مدیران بایرن از او عصبانی بشوند. بیلد مدعی بود بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده که کیمیش قصد جدایی دارد و در پایان یورو آنها جلسه‌ای با او برگزار می‌کنند و اگر او واقعا قصد جدایی داشته باشد مخالفتی نخواهند کرد.

با اینحال کیمیش که دیشب در ترکیب تیم ملی آلمان به مصاف سوئیس رفته بود در یک مصاحبه از موضع قبلی‌اش پا پس کشید و سعی کرد پلهای پشت سرش که تخریب شده بود را بازسازی کند.

او درباره انتقادهایش از باین مونیخ گفت:" اینکه می‌گویند باشگاه با من تماس گرفته و از صحبتهایم عصبانی است صحت ندارد چرا که در این روزها هیچ تماسی از بایرن نداشتم. ببینید، آن برنامه که من صحبت کردم برنامه‌ای درباره روزهای کرونا بود و من انتقادم به همان روزها بود نه وضعیت الان باشگاه و مدیران فعلی".

قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در تابستان 2025 به پایان می‌رسد و مدتی است گفته می‌شود او به احتمال زیاد امسال تابستان بایرن را ترک خواهد کرد. باید دید باواریایی‌ها بعد از یورو با این ستاره خداحافظی کرده و او را با قراردادی جذاب به فروش می‌رسانند یا برعکس مذاکره برای تمدید با کیمیش را آغاز می‌کنند؟

بعد از انتقاد از بایرن مونیخ و مدیرانش / کیمیش پا پس کشید: از روسای قبلی بایرن انتقاد کردم 2