یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بعد از صالحی و اسماعیل نژاد؛/ سومین جامانده تیم ملی از سفر به آمریکا مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از صالحی و اسماعیل نژاد؛/ سومین جامانده تیم ملی از سفر به آمریکا مشخص شد

ویزای محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال نیز برای سفر به آمریکا صادر نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدا که فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد هفته سوم لیگ ملت‌ها در آمریکا برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز باید به این کشور سفر کند، قابل پیش بینی بود که ممکن است مشکلاتی بر سر حضور ملی پوشان در آمریکا به وجود بیاید.

چندی قبل فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که ویزای چند نفر از اعضای تیم از جمله دو بازیکن یعنی امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی صادر نشده است. موضوعی که واکنش فدراسیون والیبال ایران را در پی داشت و حتی اخباری پیرامون احتمال عدم حضور تیم ملی در آمریکا مطرح شد.

حتی اخیراً فدراسیون جهانی والیبال ضمن صدور یک رای تاریخی اعلام کرد که در صورت ویزا ندادن آمریکا به همه اعضای تیم ملی والیبال ایران، نتایج تیم در هفته آخر تاثیری در رنکینگ جهانی نخواهد داشت.

با این حال به نظر می‌رسد که حواشی پیرامون این موضوع پایان ندارد و اکنون مشخص شده که به جز اسماعیل نژاد و صالحی، ویزای پاسور تیم ملی یعنی محمد طاهر وادی نیز صادر نشده است. البته فدراسیون جهانی والیبال در تلاش است که تا پایان ماه میلادی جارغ مشکل سه بازیکن ایران را حل کند اما اگر این اتفاق نیفتد تیم ملی بدون سه بازیکن مهم خود راهی آمریکا خواهد شد.