جمعه 28 اردیبهشت 1403

بعد از مدت‌ها خبری خوب برای ستاره برزیلی / نیمار از جریمه 180 میلیاردی معاف شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از مدت‌ها خبری خوب برای ستاره برزیلی / نیمار از جریمه 180 میلیاردی معاف شد!

نیمار به دلیل ساخت دریاچه مصنوعی در املاکش در برزیل با جریمه 3 میلیون دلاری مواجه بود ولی امروز از پرداخت این جریمه سنگین معاف شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی الهلال، که چندین ماه است به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور مانده در کشورش برزیل با جنجالی قانونی مواجه شده است.

ماجرا از زمانی شروع شد که نیمار در صفحه اینستاگرام خود تصویری از املاک و عمارت لوکس خود منتشر کرد که بلافاصله خبرساز شد. علت این بود که در این تصاویر مشخص بود که نیمار در املاکش یک دریاچه مصنوعی بزرگ ساخته است.

دادستانی شهر مانگراتیبا، شهری که عمارت نیمار در آن ساخته شده بود، علیه این ستاره کیفرخواستی به دادگاه ارائه داد و اعلام کرد او با این اقدام محیط زیست منطقه را به خطر انداخته است. دادستانی برای نیمار خواهان جریمه 3 میلیون دلاری شده بود.

در این مدت به دستور دادگاه پرونده ملک جنجالی نیمار توسط دادستانی، پلیس ایالتی و اداره محافظت از محیط زیست در دست بررسی بود.

در نهایت امروز نیمار خبری خوب دریافت کرد. قاضی دادگاه در بررسی پرونده حکم نهایی را صادر کرد. بر اساس این حکم نیمار با جریمه سه میلیون دلاری مواجه نخواهد شد. استدلال دادگاه این بود که طبق قوانین ایالتی ساخت دریاچه مصنوعی در ملک شخصی او نیازی به اخذ مجوز نداشته و نیمار اقدامی خلاف قانون مرتکب نشده است.

بعد از مدت‌ها خبری خوب برای ستاره برزیلی / نیمار از جریمه 180 میلیاردی معاف شد! 2