جمعه 27 مهر 1403

بنجامین نتانیاهو

بنجامین نتانیاهو

وب‌گاه عصر ایران

واشنگتن‌پست تصریح کرد: «رهبران اسرائیل و آمریکا، از اسرائیل به‌عنوان کشوری دموکراتیک و اخلاقی در محاصره کشورهای متخاصم که تهدیدی جدی علیه وجودیت اسرائیل هستند یاد می‌کنند، اما با طرح این ادعا که ایران به‌دنبال کسب قدرت و نفوذ در منطقه است، آن‌ها با هر اقدام اسرائیل موافقت کرده‌اند.»

وب‌گاه عصر ایران

مقام اسرائیلی که به نامش اشاره نشده در این باره مدعی شد: گفت وگوی بایدن و نتانیاهو در یک فضای مثبت انجام گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گالانت، وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد: حمله ما به ایران دقیق، مرگبار و غافلگیرکننده خواهد بود گالانت، وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد: حمله ما به ایران دقیق، مرگبار و غافلگیرکننده خواهد بود یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، می‌گوید پاسخ این کشور به حمله موشکی ایران «مرگبار، دقیق و از همه مهم‌تر غافلگیرکننده خواهد بود».

وب‌گاه گسترش

بایدن و نتانیاهو پس از چند هفته، در شرایطی که منطقه به شدت ناآرام است، به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت کردند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: تنها نیرویی که در حال جنگ واقعی با ایران است، اسرائیل است و اگر نجنگیم، خواهیم مُرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاخ سفید از گفتگوی تلفنی بین جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه درگیری‌ها در غرب آسیا خبر داد. کاخ سفید از گفتگوی تلفنی بین جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه درگیری‌ها در غرب آسیا خبر داد. بایدن و نتانیاهو پس از چند هفته درحالیکه منطقه به شدت در ناآرامی به سر می‌برد، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«جوبایدن» رئیس جمهوری آمریکا امروز، بعد از بیش از یک ماه، با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان در نشست حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه (AK Party) تاکید کرد که رژیم اسرائیل از سال گذشته همچون یک «سازمان تروریستی» عمل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) با تاکید بر اینکه اسرائیل یک «سازمان تروریستی صهیونیستی» است، این رژیم را «هیولایی که مسوول خون ده‌ها هزار کودک، زن و غیرنظامی فلسطینی است»، توصیف کرد.

وب‌گاه فرارو

با گسترش تبادل آتش بین اسرائیل و ایران، مجموعه درگیری‌ها از شامات (به علاوه یمن) فراتر رفته و به یک جنگ مستقیم میان اسرائیل و ایران تبدیل گشته است. اگر دو کشور همین الان اقدام به کاهش تنش نکنند، گستره درگیری‌ها و تاثیرات استراتژیک آن چه در منطقه و چه فراتر از آن می‌تواند بسیار فراتر از چیزی باشد که در یک سال گذشته شاهد آن بوده ایم.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهوری ترکیه تصریح کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «شبکه جنایتکار او، دچار توهم هستند و اقدام به یک ماجراجویی بسیار خطرناک کرده‌اند».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوژ: رسانه ها از رایزنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا خبر می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل امروز با رئیس جمهور آمریکا رایزنی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسؤولان حوزه فناوری در اسرائیل گفتند حملات جبهه مقاومت از لبنان تا ایران موجب خروج سرمایه‌ها از صنعت فناوری پیشرفته اسرائیل شده است.