یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهادری جهرمی: والله همان کسانی که می‌گفتند واکسن‌ها آب مقطر است در مورد اتفاقات اخیر هم دروغ می‌گویند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بهادری جهرمی: والله همان کسانی که می‌گفتند واکسن‌ها آب مقطر است در مورد اتفاقات اخیر هم دروغ می‌گویند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در همایش کارگزاران ملت که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: رشد اقتصادی کشور که میانگبن آن طی 10 سال صفر بوده در طول یک سال اخیر تقریبا به 5 درصد افزایش یافته است. وی افزود: قبلا ریل ما این بود که معطل مذاکره می نشستیم تا مشکلات مان حل شود به گونه ای که می گفتیم شما را به خدا چند تا هواپیما...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در همایش کارگزاران ملت که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: رشد اقتصادی کشور که میانگبن آن طی 10 سال صفر بوده در طول یک سال اخیر تقریبا به 5 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: قبلا ریل ما این بود که معطل مذاکره می نشستیم تا مشکلات مان حل شود به گونه ای که می گفتیم شما را به خدا چند تا هواپیما بدهید و بعد آنها می‌گفتند بیایید این چند تا هواپیمای ملخی مال شما. با این اوصاف ما 12 تا 13 هواپیمای ملخی گرفتیم اما از رئیس سازمان هواپیمایی بپرسید که چند تا از این هواپیماهای ملخی دارند کار می کنند.

وی با بیان اینکه همان کسانی که می گفتند واکسن های کرونا آب مقطر است در مورد اتفاقات اخیر هم به والله دروغ می‌گویند، اظهارکرد: آن موقع که می گفتند واکسن ها آب مقطر است سخت بود که دروغ آنها را ثابت کنیم اما ما امروز به خاطر همین واکسن اینجا هستیم با این وجود امروز نیز سخت است که دروغ هایی را که می گویند ثابت کنیم ولی چند ماه دیگر معلوم می شود که این بار هم دروغ گفتند.

جهرمی با اشاره به اینکه در این دولت تجارت خارجی 13 تا 14 درصد افزایش یافته است، افزود: هر جایی که دیدید تمام دشمنان ما تمام قد به میدان آمدند و رو بازی می کنند بدانید احساس خطر کرده اند و امروز نیز دشمن می خواهد تیر آخرش را بزند و هر آنچه را که دارد بیرون بریزد چون می داند که قرارداد شانگهای و قرارادهای کوتاه مدت و بلندمدت گازپروم دارند کار می‌کنند.