چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سازمان هواپیمایی

سازمان هواپیمایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی کشور در حال حاضر با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ماهانه 22 هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار کرد: به منظور بهبود سرویس‌دهی و خدمات به مسافران و با تاکید وزیر راه‌وشهرسازی، در حال تلاش برای راه‌اندازی دومین پل هوایی اتصال به هواپیما برای هواپیماهای با بدنه متوسط تا پایین هستیم.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درباره برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها به جزیره کیش در فصل گردشگری لو سیزن تابستان اظهاراتی کرد. او اعلام کرد که شرکت‌های هواپیمایی که در فصل تابستان تصمیم به افزایش تعداد پروازها به جزیره کیش می‌گیرند، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قرار خواهند گرفت و از تسهیلات تخفیفی در خدمات فرودگاهی بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ملی نفت ایران با هدف مطالعه توسعه میدان‌های گازی و تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز 7 تفاهم‌نامه همکاری به ارزش 6 میلیارد و 400 میلون دلار امضا می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگوی اختصاصی با اقتصادنیوز، گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.

وب‌گاه الف

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده است؛ سمپاشی اراضی کشاورزی با این پهپادها مزایای متعددی از جمله افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف سم و آب و سمپاشی دقیق و یکنواخت دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده؛ سمپاشی اراضی کشاورزی با این پهپادها، مزایای متعددی از جمله افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف سم و آب، سمپاشی دقیق و یکنواخت دارد.

وب‌گاه گسترش

فاطمه عباسی گفت: نیم بها شدن بلیط حمل و نقل ریلی و هوایی برای افراد دارای معلولیت شدید در اجرای تفاهم نامه چهارجانبه سازمان بهزیستی کشور، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بانک پارسیان طی سال گذشته عملیاتی شد.

وب‌گاه گسترش

در هنگام یک سفر هوایی، آنچه اهمیت زیادی دارد، ایمنی است. جابه‌جایی مسافران به‌شکل انبوه در سال‌های 1926 و 1927 آغاز شده بود که در همان سال‌ها، 24 سانحه هوایی رخ داده بود. این رقم در سال 1929 به 51 مورد افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روز‌های گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از فرود یک هواپیمای اتیوپیایی در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری در بیروت که روی آن عبارت «تل‌آویو» حک شده بود، سازمان هواپیمایی لبنان فورا شرکت صاحب این هواپیما را مجبور کرد تا عبارت مذکور را پاک کند و دیگر چنین موضوعی تکرار نشود.

وب‌گاه گسترش

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به ناوگان هوایی کشور، روزانه یک هزار و 200 صندلی به ظرفیت پروازی ایران اضافه شده است. او افزود: در حال حاضر، برای انجام تمامی پروازهای داخلی و بین‌المللی، از تمامی ظرفیت‌های هوایی موجود خود استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با مخابره خبر امکان خرید جت شخصی توسط عموم مردم، یک علامت سوال برای افکار عمومی ایجاد شده است؛ اینکه این جت‌ها چقدر قیمت دارند و چگونه می‌توان این جت‌ها را اجاره کرد.

وب‌گاه الف

سفیر عربستان در تهران با اشاره به گسترش روابط ایران و عربستان از تعیین سرکنسول جدید این کشور در مشهد و سفر قریب‌الوقوع معاون فیصل بن فرحان به تهران خبر داد.