یک‌شنبه 1 مهر 1403

بهانه جدید مانچینی: ایتالیا مرا نخواست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بهانه جدید مانچینی: ایتالیا مرا نخواست

آندره‌آ مانچینی، پسر روبرتو مانچینی ادعا کرده است که پدرش به این دلیل از تیم ملی ایتالیا جدا شد که دیگر کسی به او اعتقادی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، پسر روبرتو مانچینی مدعی است که تصمیم برای استعفا از شغل ایتالیا در 13 آگوست بسیار ناگهانی نبوده است. مدتی بود که این ارتباط تمام شده بود چون بازیکنان دیگر به اواعتقاد نداشتند.

این مربی، آتزوری را در یورو 2020 به قهرمانی رساند و در عین شگفتی پس از آن نتوانست به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند. پس از دیدارهای لیگ ملت ها در تابستان، مانچینی نقش جدیدی به عنوان هماهنگ کننده تیم های مختلف جوانان ایتالیا را نیز به عهده گرفت، اما چند روز بعد استعفا داد. حالا آندره‌آ مانچینی به خبرنگاران گفته است: "او اولین آخرین کسی نیست که استعفا می دهد. و این یک اتفاق عجیب هم نبوده است. مدتی بود که ارتباط خوب بین او و ملی پوشان تمام شده بود، اما کارش را دوست داشت و اگر اتفاقات خاصی رخ نمی داد، او می ماند."

مانچینی پس از امضای قراردادی تا سال 2027 برای هدایت تیم ملی عربستان سعودی با دریافت 20 میلیون یورو در سال، توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت. پسرش در این باره گفت:"پیشنهاد تیم عربی بعد از این وقایع و من هیچکس به چنین پیشنهادی نه نمی گوید. من فکر می کنم تعداد کمی، بسیار کمی، آن را رد می کنند. پدرم در گذشته پیشنهادهای مهم دیگری را به خاطر عشقش به ملی پوشان رد کرد، اما اگر احساس کند دیگر به او ایمان ندارند، می رود."

مانچینی بارها از کمبود بازیکنان ایتالیایی با کیفیت در سری آ شکایت کرده بودو پسرش نیز همین موضوع را تایید کرد:" پدرم به خاطر دعوت از بازیکن متولد 2006 مانند سیمون پافوندی مورد انتقاد قرار گرفت، اما در بارسلونا بازیکنانی هستند که متولد 2007 هستند، در حالی که او چند بازی در سری آ برای اودینزه دارد." مانچینی در دو بازی روی نیمکت عربستان تاکنون دو شکست در بازی های دوستانه مقابل کاستاریکا و کره جنوبی را متحمل شده است.

بهانه جدید مانچینی: ایتالیا مرا نخواست 2