دوشنبه 28 خرداد 1403

بهترین بازی عمر یک استقلالی شیرین‌ترین آن نبود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بهترین بازی عمر یک استقلالی شیرین‌ترین آن نبود!

ستاره‌استقلال خوزستان حسرت بزرگی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرد!

به گزارش ورزش سه، علیرضا کاظمی در نیمه نخست بازی با پرسپولیس عملکرد شگفت‌انگیزی داشت و توانست مقابل پرسپولیس و در حضور پرشمار هواداران این تیم دو گل به ثمر برساند و نتیجه را برای آبی‌های خوزستان سه بر صفر کند.

کاظمی روی نفوذ فوق‌العاده و ضربه بغل پای دقیق توانست گل اول استقلال خوزستان را به ثمر برساند و گل سوم او هم به همین شکل و با فرار سریع به عمق خط دفاعی پرسپولیس و ضربه روی پا به ثمر رسید تا روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارد، اما در ادامه مسابقه کامبک پرسپولیس بازی فوق‌العاده این بازیکن را به کامش تلخ کرد.

اولین فصل حضور علیرضا کاظمی در بازی‌های لیگ برتر با دبل مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همراه شد و اگر آبی‌های خوزستان پیروز از این مسابقه خارج می‌شدند او حکم بقای تیم خود و شاید قهرمانی استقلال تهران را امضا کرده بود!

علیرضا کاظمی پیش از این مسابقه فقط یک گل سه امتیازی در بازی با مس‌رفسنجان به ثمر رسانده بود و در دقیقه 84 بازی را به سود آبی‌های خوزستان تغییر داد.

این بازیکن یکی از بهترین نمایش‌های دوران فوتبال خود و از زمان حضورش در استقلال خوزستان را ارائه کرد اما در نهایت شرایط باب میل او پیش نرفت.