شنبه 6 مرداد 1403

بهترین جایزه‌های فجر نصیب گروه فیلم «احمد» و «آسمان غرب» شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بهترین جایزه‌های فجر نصیب گروه فیلم «احمد» و «آسمان غرب» شد + فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، شب گذشته و در اختتامیه جشنواره فیلم فجر دوره چهل و دوم فیلم «آسمان غرب» و «احمد» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد به ترتیب جوایز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ گوهرشاد را کسب کردند. والی‌نژاد پس از دریافت جوایز به خبرگزاری دانشجو گفت: فکر می‌کنم بهترین جایزه‌های فجر نصیب گروه فیلم «احمد» و «آسمان غرب» شد. چراکه جایزه ملی، نوعی نگاه...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، شب گذشته و در اختتامیه جشنواره فیلم فجر دوره چهل و دوم فیلم «آسمان غرب» و «احمد» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد به ترتیب جوایز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ گوهرشاد را کسب کردند.

والی‌نژاد پس از دریافت جوایز به خبرگزاری دانشجو گفت: فکر می‌کنم بهترین جایزه‌های فجر نصیب گروه فیلم «احمد» و «آسمان غرب» شد. چراکه جایزه ملی، نوعی نگاه ملی دارد و اتفاقا کار ما نیز چنین نگاهی داشت. ما در کاری سربازی کردیم که صحبت از قهرمان‌هایی است که آنها کار ملی کرده‌اند.

وی افزود: شهید شیرودی در اوایل جنگ و زمانی که ارتش بعث با سه لشکر وارد خاک ما شد، در کنار مردم ایستادگی کرده است. ایشان با همکاری همرزمان خود و مردم کرمانشاه نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.

این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: ما با واقعیتی به نام «جنگ» و مسائل پیرامون آن مواجه هستیم و اینکه بتوانیم آن را به صورتی قابل قبول به تصویر بکشیم، کار دشواری است. اما این کار انجام شده است و شدنی است.