چهارشنبه 18 مهر 1403

بهترین روش های حذف چربی شکم بدون جراحی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بهترین روش های حذف چربی شکم بدون جراحی

هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند به اندازه چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم، استایل شیک شما را تحت تاثیر قرار دهد. در گذشته، بیشتر از روش‌های جراحی برای از بین بردن چربی شکم استفاده می‌شد هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند به اندازه چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم، استایل شیک شما را تحت تاثیر قرار دهد. در گذشته، بیشتر از روش‌های جراحی برای از بین بردن چربی شکم استفاده می‌شد. اما امروزه با تولد تکنولوژی‌های...

هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند به اندازه چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم، استایل شیک شما را تحت تاثیر قرار دهد. در گذشته، بیشتر از روش‌های جراحی برای از بین بردن چربی شکم استفاده می‌شد. اما امروزه با تولد تکنولوژی‌های تازه، خبری از روش‌های تهاجمی گذشته نیست و شما می‌توانید با کم‌ترین ریسک خطرپذیری، به راحتی از شر چربی‌های زیادی اطراف شکم و پهلو‌ی‌تان خلاص شوید و دوباره تیپی جذاب و اندامی فوق العاده داشته باشید. در صورتی که به حذف چربی شکم بدون جراحی علاقه‌مندید، با ما همراه باشید.

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که علاقه چندانی به لاغری با جراحی ندارید این مقاله برای شما مناسب است، چون قرار است در این مطلب، تمامی روش‌های از بین بردن چربی شکم و پهلو بدون جراحی را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

آشنایی با محبوب‌ترین روش‌های تخلیه چربی شکم بدون جراحی

اگر بخواهیم رو راست باشیم شما نمی‌توانید به هر نوع تکنیک تخلیه چربی، برای خلاص شدن از چربی شکم‌تان اعتماد کنید. چون شکم و پهلو، یک عضو حساس محسوب می‌شوند و برای کاهش حجم چربی شکم باید به سراغ روش‌های مطمئن بروید. در ادامه با ما همراه باشید تا با امن‌ترین روش‌های کاهش چربی شکم بدون جراحی آشنا شوید.

لیپولیز

لیپید‌ها در حقیقت همان چربی‌های شکمی هستند. منظور از پروسه لیپولیز، همان هیدرولیز لیپیدها است. در این عمل غیر تهاجمی، تری گلیسریدها تجزیه و این ریزچربی‌ها به شکل گلیسرول یا اسیدهای چرب آزاد می‌شوند. این چرخه تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تمامی چربی‌های شما به صورت کامل از بین بروند تا شکمی صاف و فاقد چربی داشته باشید. لیپولیز جزو کم‌عوارض‌ترین روش‌های حذف چربی شکم است و می‌توانید با خیال راحت از آن برای حذف چربی شکم کمک بگیرید.

اولترازد

لاغری با دستگاه اولترازد، جزو روش‌های نوین لاغری بدون جراحی محسوب می‌شود. در این روش لاغری شما به بیهوشی نیاز ندارید و در هشیاری کامل، پروسه پیکر تراشی انجام می‌شود. مهم‌ترین عوارض روش لاغری اولترازد، بدن درد شدید شما بعد از اتمام درمان خواهد بود که این عارضه نیز به راحتی با استراحت و تغذیه مناسب، برطرف می‌شود.

بادی جت

بادی جت نیز یکی دیگر از دستگاه‌های محبوب پیکر تراشی در ایران محسوب می‌شود. در این روش، چربی‌های شکم شما با فشار ملایم، شل شده و از جا کنده خواهد شد. از مهم‌ترین عوارض لاغری با بادی جت می‌تودان به نکروز بافت، عفونت، ورم، کبودی، ایجاد ناهمواری روی پوست و... اشاره کرد. اگر سلامت پوست شما برای‌تان حائز اهمیت است بهتر است بیخیال این روش لاغری پردردسر شوید.

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یا Cryolipolysis، یک روش لاغری غیر تهاجمی است که در سال 2024 محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرد. در این روش لاغری، سلول‌های چربی شکم، با سرمای -11 درجه، از بین می‌روند و زیبایی و تناسب اندام به شما هدیه داده می‌شود. کرایولیپولیز، یکی از کم‌عوارض‌ترین روش‌های از بین بردن چربی محسوب می‌شود که با عوارض خاصی نیز همراه نخواهد بود. در این روش درمانی، پزشک شما از آمپول جوانسازی نیز استفاده نخواهد کرد و به همین دلیل، کرایولیپولیز جزو کم‌خطرترین روش‌های از بین بردن چربی پوست محسوب می‌شود. قرمزی، تورم، حساسیت، سوزش و... جزو عوارض کوتاه مدت این درمان هستند که در عرض مدت زمان کمی ناپدید می‌شوند.

مزو تراپی

اگر به دنبال یک روش لاغری امن و بی‌دردسر هستید شک نکنید که باید مزو تراپی را امتحان کنید. مزو تراپی یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که در آن با تزریق مود مغذی به لایه میانی پوست در شکم، سلولیت‌ها و چربی‌های انباشته شده از بین می‌روند و شما شکمی صاف و خالی از چربی، خواهید داشت. مزو تراپی جزو کم‌خطرترین روش‌های از بین بردن چربی محسوب می‌شود و اگر شما هم روی عوارض روش‌های مختلف لاغری بدون جراحی حساس هستید می‌توانید با خیال راحت از این روش کم خطر استفاده کنید تا اندامی ایده آل و زیبا داشته باشید.

دستگاه کویتیشن آر اف

دستگاه کویتیشن آر اف RF، برای از بین بردن سلولیت‌ها و جوانسازی پوست و ایجاد کلاژن‌های جدید، کاربرد دارد. اگر شما هم نمی‌توانید به راحتی به روش‌های جوانسازی پوست نوین اعتماد کنید و به دنبال یک راه امن و بی‌خطر برای خلاص شدن از شر چربی‌های شکم‌تان هستید، دستگاه کویتیشن آر اف برای شما انتخابی ایده آل است. لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف، عوارض خاصی ندارد و تنها ممکن است در اثر کاهش چربی با این دستگاه، شاهد سوختگی موقت باشید که این عارضه نیز به سرعت از بین خواهد رفت و پوستی زیبا و شفاف خواهید داشت.

دستگاه لیفت شکم بدون جراحی ترواسکالپ

نیروی دستگاه لیفت شکم بدون جراحی ترواسکالپ، از انرژی رادیویی تامین می‌شود و به همین دلیل جزو بی‌خطرترین دستگاه‌های لاغری محسوب می‌شود. این دستگاه با گرما تمامی سلول‌های چربی شما را از بین می‌برد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک نیز نوعی پیکر تراشی است که این روزها در ایران رواج زیادی دارد. اگر شما هم از چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلوی‌تان خسته شده‌اید، می‌توانید سراغ این روش لاغری بروید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شر چربی‌ها خلاص شوید و بهترین اندام را داشته باشید. لیپوماتیک، به جز بدن درد شدید بعد از پیکر تراشی و سختی زمان جابه‌جا شدن و حرکت، عارضه دیگری به همراه نخواهد داشت.

دمنوش درمانی

دمنوش درمانی نیز یکی محبوب‌ترین روش‌های لاغری است که این روزها محبوبیت فراوانی دارد. البته فراموش نکنید که نوش جان کردن دمنوش‌های خوشمزه برای لاغری به تنهایی کافی نیست و برای مهار کردن چربی‌های مزاحم شکم‌تان باید به فکر داشتن یک رژیم مناسب نیز باشید.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

بهترین روش های حذف چربی شکم بدون جراحی 2