یک‌شنبه 1 مهر 1403

بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی

اخبار شرکتها - اگر قصد رزرو بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی را دارید می توانید به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه نموده و پس از مشاهده هتل های مختلف و کسب اطلاعات لازم، مناسبترین هتل را برای اقامتی خاطره انگیز و دلنشین انتخاب نمایید.

هتل مدینه الرضا

این هتل 5 ستاره مجلل که نبش شارستان رضوی در خیابان شیرازی قرار گرفته است، را می توان در لیست هتل های مشهد به عنوان یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) در نظر گرفت. هتل مدینه الرضا با معماری اصیل و باشکوه ایرانی و محیطی دلنشین و منحصربفرد در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. موقعیت مکانی این هتل موجب شده مهمانان به راحتی برای زیارت به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مشرف شوند. از دیگر مکان های نزدیک به این هتل نیز که دسترسی به آنها آسان است می توان به مراکز خرید مختلف، موزه نادری، چهارراه شهدا، موزه آستان قدس رضوی و... اشاره نمود.

اتاق های هتل مدینه الرضا

ساختمان هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد دارای 18 طبقه و 300 باب اتاق و سوئیت لوکس است که برخی از این اتاق ها و سوئیت ها دارای چشم انداز خیره کننده و دوست داشتنی از حرم می باشند. اقامت در اتاقی دلباز با بهترین امکانات و خدمات و تماشای نمای حرم و گنبد و گلدسته های طلایی امام رضا (ع) می تواند رویای هر زائری محسوب گردد. در تمامی اتاق ها و سوئیت ها بهترین تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده و پرسنلی مجرب و آموزش دیده خدمات بی نظیری را به مهمانان ارائه می دهند.

امکانات و خدمات ویژه

در بین هتل های مشهد هتل 5 ستاره مدینه الرضا جزو هتل های مجهز به برترین امکانات و خدمات رفاهی است. در این هتل سعی شده براساس معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا تمام نیازهای مهمانان و زائران گرانقدر برطرف گردد و محیطی سرشار از آرامش برای آنها محیا گردد تا اقامتی راحت و به یادماندنی را تجربه کنند. رستوران های متنوع و باکیفیت مانند رستوران گردون طبقه دوازدهم، کافی شاپ مدرن و لوکس، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی مجهز، سالن و تالارهای چند منظوره مناسب برگزاری انواع مراسمات و همایش ها، سالن ماساژ و... از مهمترین امکانات و خدمات هتل 5 ستاره مدینه الرضا به شمار می روند.

هتل بزرگ جهان

هتل بزرگ جهان یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی است که در انتهای شیرازی 4 قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس که در میان هتل های مشهد جزو جدیدترین ها نیز محسوب می گردد در سال 1401 افتتاح شده است. نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) و داشتن اتاق هایی با چشم انداز زیبا از بارگاه مقدس ایشان موجب شده زائران زیادی این هتل را هنگام رزرو هتل مشهد برای تجربه اقامتی راحت و به یادماندنی انتخاب کنند.

اتاق های هتل جهان

هتل پنج ستاره بزرگ جهان ساختمانی 8 طبقه با 156 باب اتاق و سوئیت مجلل دارد که امکانات رفاهی ویژه ای در آنها برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق ها و سوئیت های متنوع این هتل مانند سوئیت دو نفره معمولی و ویژه سوئیت سه نفره تابان، سوئیت سه نفره ویژه اختر، سوئیت چهار نفره شمس و... با فضایی دلباز و محیطی جذاب که از دکوراسیون و چیدمان منحصربفردی برخوردارند، بهترین مکان برای استراحت و سپری کردن اوقات خوش می باشند.

امکانات و خدمات ویژه

در لیست هتل های مشهد و در میان بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی می توان هتل جهان را به عنوان شاخص ترین هتل از نظر امکانات و خدمات ویژه در نظر گرفت. این هتل 5 ستاره فوق العاده تازه تاسیس بوده و تمامی امکانات و خدمات آن مانند رستوران ها، کافی شاپ، مجموعه آبی و ورزشی و... براساس معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری بین المللی جهت رفاه حال بیشتر مسافران و مهمانان فراهم شده اند.

هتل تارا

اگر هنگام رزرو هتل مشهد از سامانه اقامت 24 به دنبال بهترین هتل نزدیک حرم در خیابان شیرازی هستید، یکی از گزینه های ایده آل پیش روی شما هتل 4 ستاره تارا است. این هتل که حدفاصل شیرازی 17 و 19 و جنب باغ نادری واقع شده در سال 134 افتتاح گردید. جهت ارتقا سطح کیفی خدمات هتل تارا در سال 139 مورد بازسازی قرار گرفت و بسیاری از امکانات و خدمات براساس معیارها و استانداردهای صنعت هتلداری برای رفاه حال مهمانان فراهم شد. میهمانان گرامی این هتل 4 ستاره لوکس که قصد تشرف به حرم رضوی را دارند، می توانند با پیمودن تنها 8 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک حضرت رضا (ع) ببینند.

اتاق های هتل تارا

این هتل 11 طبقه دارای 113 باب اتاق و سوئیت متنوع مانند اتاق های یک تخته، دو تخته، دیلاکس کانکت و سوئیت های سوپریور، اگزکیوتیو، فامیلی، کلاسیک، جونیور و... می باشد. در تمامی این اتاق های بهترین امکانات و خدمات برای فراهم کردن محیطی راحت و دلنشین در نظر گرفته شده است و مهمانان و زائران می توانند اقامتی رویایی را تجربه کنند. برخی از این اتاق ها و سوئیت ها دارای بالکن مشرف به حرم حضرت ثامن الائمه هستند و برخی دیگر از نمای شهر برخوردارند. صندوق امانات، پاورسوئیچ، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، مبلمان شیک و... از مهمترین امکانات اتاقهای هتل 4 ستاره تارا محسوب می شوند.

امکانات و خدمات ویژه

رستوران های خرمن و گلشن با فضایی دل انگیز و دکوراسیون جذاب و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از امکانات ویژه هتل تارا محسوب می گردند. این هتل که به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی محسوب می شود سعی نموده به روزترین و شاخص ترین امکانات و خدمات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کند تا لذت سفر آنها با اقامت در این هتل دو چندان گردد. از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل چهار ستاره تارا می توان به کافی شاپ لوکس، رستوران بام، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، گیم نت، سالن ورزشی مجهز، اتاق بازی، پارک کودک، سالن بیلیارد و... اشاره نمود.

هتل نگین پاسارگاد

از دیگر هتل های 4 ستاره که در لیست بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی قرار دارد، می توان هتل نگین پاسارگاد را نام برد. این هتل مجلل نبش خیابان شیرازی 4 قرار گرفته و جزو نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر رضوی محسوب می شود. مهمانان این هتل می توانند با پیاده روی بسیار کوتاهی به آستان مقدس امام هشتم (ع) مشرف شوند.

اتاق های هتل نگین پاسارگاد

ساختمان هتل 4 ستاره نگین پاسارگاد دارای 116 طبقه و معماری مدرن است. در این هتل 112 اتاق و سوئیت متنوع و بسیار شیک برای مهمانان در نظر گرفته شده که در تمامی آنها بهترین امکانات و خدمات رفاهی جهت اقامتی دلنشین و به یادماندنی فراهم شده است. این اتاق ها از فضایی دلباز، محیطی زیبا و دکوراسیون دوست داشتنی با هارمونی رنگ جذابی برخوردار بوده و می توانند لحظات آرامشبخشی را برای زائران امام رضا (ع) رقم بزنند.

امکانات و خدمات ویژه

شما با رزرو هتل نگین پاسارگاد می توانید در مدت اقامت، خود از امکانات و خدمات ویژه و بی نظیری همچون رستوران شیک با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، عربی و فست فود، سالن کنفرانس مجهز، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، رستوران بام، فروشگاه، آتلیه، آرایشگاه، لابی مجلل، صندوق امانات و... بهره مند گردید.

هتل خیام

در لیست هتل های مشهد یک هتل سه ستاره نیز به چشم می خورد که جزو بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی است. هتل 3 ستاره خیام از قدیمی ترین هتل های مشهد مقدس است که در سال 138 افتتاح و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل سه ستاره نبش خیابان شیرازی 20 قرار دارد و میهمانان گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر حضرت رضا (ع) را دارند تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانند خود را در آستان مبارک آن امام رئوف ببینند. همچنین موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث دسترسی راحت به راه آهن، مراکز تجاری مختلف، باغ موزه نادری، ایستگاه مترو و دیگر اماکن مهم شهر شده است.

اتاق های هتل خیام

هتل 5 طبقه خیام دارای 70 اتاق و سوئیت بسیار شیک و تمیز است که با داشتن فضایی دلنشین و امکانات و خدمات رفاهی بی نظیر اقامتی به یادماندنی را برای زائران و مسافران فراهم می کنند. برخی از این اتاق ها ظرفیت نفر اضافه دارند و بهترین گزینه برای خانواده ها و مسافران با تعداد بالا محسوب می شوند.

امکانات و خدمات ویژه

از مهمترین امکانات و خدماتی که هتل سه ستاره خیام برای مهمانان خود در نظر گرفته می توان به رستوران شیک و باکیفیت، صندوق امانات، تشریفات ویژه، خان هداری، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و خدمات برای معلولین اشاره نمود.

بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی 2
بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی 3