سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید. وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال...

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.

صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است. مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه 43 میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.