چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام یزد تا پایان سال

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام یزد تا پایان سال

حیدری سخنگوی شورای شهر یزد گفت: امید است با تملک املاک در مسیر و تزریق بودجه تا پایان سال، پروژه های ناتمام مناطق پنج گانه یزد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام سید ناصر حیدری امروز در صحن علنی شورای شهر یزد گفت: با توجه به بازدید اعضای شورا از مناطق پنج گانه فهرستی از پروژه‌های نیمه تمام شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت و امید است با تملک املاک در مسیر و تزریق بودجه تا پایان سال، این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: تملک و خیابان سازی کوچه شهید نقیب زاده، خیابان 18 متری شهدای کوچه بیوک، بلوار امام حسن مجتبی (ع)، تقاطع شهدا اکبرآباد و خیابان 14 متری آیت الله ابوترابی ازجمله مواردی است که به شهرداری ابلاغ شد تا به عنوان پروژه الویت دار تا پایان سال به اتمام برسد. این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: تملک و آزادسازی پارکینگ های منطقه 5، خیابان 30 متری برازنده مقدم از دیگر پروژه های مورد تاکید شورا جهت تکمیل در سال 1401 بود. حیدری افزود: در راستای توجه به امور بانوان، تملک و آزادسازی بوستان بانوان در محله قاسم آباد و طرح اجرایی خیابان فروغ در این محله به منظور تکمیل در سال 1401، در شورا تصویب و به شهرداری ابلاغ شد. وی افزود: تملک اراضی خیابان تبلیغات اسلامی، اراضی امام زاده جعفر (ع) و طرح اجرایی تقاطع پژوهش نیز در دستور کار قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد تا به عنوان پروژه اولویت دار در سال 1401 انجام شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد، در خصوص احداث پل‌های عابر پیاده در معابر پر خطر گفت: با توجه به مطالبات مردم برای احداث پل عابر پیاده در بلوار شهید قندی به دلیل وجود مدرسه و خطرساز بودن خیابان برای دانش آموزان احداث پل در این مکان مصوب شد. حجت الاسلام حیدری ادامه داد: با توجه به مصوبه شورا مبنی بر احداث 22 پل عابر پیاده در سطح شهر، قرار است فراخوانی برای ساخت پل های مکانیزه نیز به سرمایه گذاران داده شود.

انتهای پیام /