شنبه 14 مهر 1403

بهره‌برداری از 126 پروژه شهری در غرب تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از 126 پروژه شهری در غرب تهران

126 پروژه شهری در منطقه 5 تهران به بهره‌برداری رسید.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم بهره‌برداری از 126 پروژه مدیریت شهری در منطقه 5 با حضور محمدرضا پوریافر؛ شهردار منطقه 5، حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و داود گودرزی؛ مدیر خدمات شهری منطقه 5، برگزار شد.

از جمله پروژه‌های بهره‌برداری‌شده در این منطقه می‌توان به مجموعه ورزشی شهیدان رضایی، بوستان امام رضا (ع)، بازارچه‌سرای محله بهاران و باغ کتاب گلاریس اشاره کرد.

محمدرضا پوریافر؛ شهردار منطقه 5 در این مراسم اظهار کرد: مجموعه ورزشی بسیار ارزشمند شهیدان رضایی سال‌ها به دلیل مشکلات ملکی رها شده بود و به بهره‌برداری نمی‌رسید، در حالی که تقاضای مردم و معتمدین این بود که این مجموعه در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تلاش این دوره مدیریت شهری و شخص زاکانی؛ شهردار تهران، بر این بوده که مجموعه‌ها با حداکثر کیفیت در اختیار مردم قرار بگیرند. به همین دلیل، اقداماتی برای رفع مشکلات این مجموعه و سرای محله که در مجاورت آن قرار دارد، انجام شد. در این راستا، برای تملک زمین این مجموعه، با پرداخت رقمی بالغ بر 600 میلیارد تومان با مالک اصلی توافق شد و اقداماتی در این زمینه صورت گرفت که با وضعیت گذشته آن اصلاً قابل مقایسه نیست.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرداری تهران در سال پاپانی

شهردار منطقه 5 شهر تهران اضافه کرد: البته جای تأسف است که مجموعه‌هایی از این دست که نیاز ضروری شهروندان هستند، سال‌ها به دلیل مشکلات و اختلافات حقوقی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل، تلاش بر این است که دیگر مجموعه‌هایی از این دست باقی نماند و این ظرفیت‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد تا رضایت آنها جلب شود.