شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از 45 طرح در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از 45 طرح در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

عطاءالله ابراهیمی گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 31 طرح از محل اعتبارات دولتی و 14 طرح از محل اعتبارات بانکی در همه شهرستان‌های استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و یک طرح گلخانه‌ای نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عطاءالله ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از 21 الی 27 خردادماه به نام هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده و شعار این هفته کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی، امنیت غذایی است.

وی افزود: ازجمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری از پروژه های این حوزه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزهای هفته جهاد کشاورزی با عناوین مختلف نامگذاری شده اند که به ترتیب این روزهای عبارتند، عزم ملی برای کشاورزی دانش بنیان و اشتغال آفرین، بسیج، امنیت غذایی، اقتدار ملی و جهاد کشاورزی، هم افزایی تعاونی ها و تشکل ها است.

ابراهیمی عنوان کرد: روز چهارم هفته جهاد کشاورزی با عنوان ولایتمداری، فرهنگ جهادی، ایثار و شهادت، روز پنجم مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف، روز ششم عبور از خشکسالی با مشارکت عمومی و روز هفتم جهاد کشاورزی، سرمایه کشاورزی و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 31 طرح از محل اعتبارات دولتی و 14 طرح از محل اعتبارات بانکی در همه شهرستان های چهارمحال و بختیاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و یک طرح گلخانه ایی نیز کلنگ زنی می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 2 هزار و 257 خانوار در 66 روستا از این طرح های کشاورزی بهره مند می شوند و جهت اجرای آن ها 112 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.

ابراهیمی بیان کرد: با بهره برداری و افتتاح طرح های پیش بینی شده در هفته جهاد کشاورزی 563 اشتغال مستقیم و 484 اشتغال غیرمستقیم فراهم شده است، این پروژه ها در حوزه های آب و خاک، امور فنی و مهندسی، بهبود تولیدات دامی و گیاهی، شیلات و امور آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و طرح های ترویجی هستند.

وی تاکید کرد: 31 طرح کشاورزی با مشارکت منابع ملی، استانی، تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام /