پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویر «روزبه بمانی» در بیلبوردهای تبلیغاتی کنسرت در زیباکنار پوشانده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به معرفی برنامه کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهرام شب پره خواننده و آهنگساز ایرانی قصد دارد با دنیای خوانندگی خداحافظی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آلبوم‌هایی همچون «سوترا»، «به یاد لطفی»، «راه شیراز»، «مِی جادو» و تک‌آهنگ‌های «شبگرد»، «خون سرد»، «آتش عشق»، «چشمات» و «محرم اسرار» اردیبهشت 1402 منتشر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به معرفی کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو پرداخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

خرداد سال جاری با روی صحنه رفتن تعداد زیادی از خوانندگان موسیقی پاپ همراه خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از خوانندگان و گروه‌های شناخته شده حوزه موسیقی به ویژه در ژانر پاپ طی روز‌های پیش رو مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهر‌های کشور برگزار می‌کنند. این در حالی است که تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ از جمله علیرضا قربانی، محسن یگانه، محمد علیزاده که مدت‌های زیادی بود از عرصه اجرا‌های زنده دور بودند، یا مشغول تمرین برای حضور در کورس...

خبرگزاری تسنیم

رونق کنسرت‌های موسیقی در اردیبهشت سال جاری به اوج خود رسیده و اجراها یکی پس از دیگری در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید هیراد گفت: از سال 95 تاکنون تحت درمانم اما چیزی نیست که درمان‌پذیر باشد ولی عمر دست خداست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شادمهر عقیلی سال 1390 وقتی 39 ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا می باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنسرت‌ها بعد از وقفه‌ای که ایجاد شده بود همچنان تنها در ژانر پاپ برپا می‌شوند. برگزاری کنسرت‌های حضوری در سایر ژانرها به‌خصوص موسیقی ایرانی از مدت‌ها قبل با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

میانگین قیمت‌ها در تهران از 200 تا 700 هزار تومان و در شهرستان‌ها از 100 تومان تا 500 متغییر بوده است که کمترین مقدار بلیط مربوط به گروه همراز در شهر ملایر و بالاترین قیمت 715 مربوط به شهر تهران کنسرت مهدی احمدوند است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به معرفی کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو و میانگین قیمت آن‌ها پرداخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال نون خ کنایه‌ای جالب توجه را به بدهکاران بانکی زده است.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد که پس از استان خراسان رضوی این بار نوبت به یزد رسیده باشد؛ چراکه چندی پیش حجت اشرف‌زاده توانست در زادگاه خود «نیشابور» به روی صحنه برود و در کنار آن قرار است در خود مشهد نیز همزمان با عید سعید فطر جشنواره «امت ماه» برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن ایام ماه مبارک رمضان و وقفه چند روزه‌ای که در برگزاری کنسرت‌ها به علت فرا رسیدن شب‌ها قدر رخ داد، کنسرت‌ها باری دیگر به روی صحنه‌ها برمی‌گردند.