پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه عصر ایران

در کنسرت بهنام بانی از صادق بوقی درخواست کرد تا بر روی صحنه و در کنار او حاضر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقداد شاه‌حسینی معتقد است، ما یک زمانی صدای آقای قربانی را برای سریال «مدار صفر درجه» می‌شنیدیم، حالا همان سریال را با آثار تولیدی امروز مقایسه کنید، متوجه افت کیفیت اثر می‌شوید، یعنی شما تدوین بد می‌بینید، اصلاح رنگ بد می‌بینید، بازی بد می‌بینید و همین هم باعث می‌شود که نشنیدن صدای آن هنرمندان چندان عجیب به نظر نرسد.

وب‌گاه فرارو

اجرای مشترک بهنام بانی و محمد علیزاده را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. مهدویان با انتشار تصویری...

وب‌گاه مشرق نیوز

در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری انتشار خبر مسدود شدن حساب بانکی باشگاه استقلال به دلیل بدهی‌های مالیاتی شوک بزرگی برای این مجموعه بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه موسیقی تا پایان آذر میزبان مخاطبان و طرفداران خود در سالن‌های مختلف برگزاری کنسرت در تهران و دیگر شهرهای کشور خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در آخرین روزهای پاییز 1402، تعداد 19 کنسرت پاپ و سنتی در پایتخت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

خوانندگان موسیقی پاپ در روزهای پاییزی همچنان تنور کنسرت‌ها را داغ نگه داشته‌اند و در سالن‌های مختلف روی صحنه خواهند رفت.

وب‌گاه گسترش

هرچند که در فصل جدید کنسرت‌ها اجراهای موسیقی اصیل ایرانی چندان پر رونق نیستند اما علاقمندان موسیقی پاپ در روزهای پیش رو با یک منوی متنوع مواجه هستند؛ چرا که تقریبا تمامی سالن‌های کنسرت تهران در این شب‌ها میزبان اجراهای زنده متنوع است. هرچند که در فصل جدید کنسرت‌ها اجراهای موسیقی اصیل ایرانی چندان پر رونق نیستند اما علاقمندان موسیقی پاپ در روزهای پیش رو با یک منوی متنوع مواجه هستند؛...

وب‌گاه مشرق نیوز

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استایل خاص نوید محمدزاده و فرشته حسینی در مراسم تدفین آتیلا پسیانی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به تازگی عکسی از آل پاچینو و سام اصغری در فضای مجازی پربازدید شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان معادی بازیگر مشهور ساعاتی قبل تصویری به مناسبت تولد برادرش منتشر کرد که شباهت باورنکردنی آن ها نشان میداد.