جمعه 30 شهریور 1403

به بهانه روز تاسیس دولت عربستان / برای پایان تنش‌ها لباس عربی تن بنزما کردند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به بهانه روز تاسیس دولت عربستان / برای پایان تنش‌ها لباس عربی تن بنزما کردند! (عکس)

باشگاه الاتحاد به مناسبت روز تاسیس عربستان سعودی ویدیویی منتشر کرد که کریم بنزما در کنار دیگر ستاره‌های این تیم با لباس عربی در آن دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته تنش در رابطه کریم بنزما با باشگاه الاتحاد عربستان او امروز در ویدیویی که باشگاه به مناسبت روز تاسیس دولت این کشور منتشر کرد مثل ستاره اصلی تیم ظاهر شد تا این پیام مخابره شود که همه تنش‌ها بین ستاره بزرگ فرانسوی و الاتحاد به پایان رسیده است.

در این ویدیو که در حساب رسمی الاتحاد در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده ستاره‌های این تیم با لباسهای سنتی عربستان مقابل دوربین ظاهر می‌شوند. کریم بنزما به عنوان اولین ستاره با لباس عربی به نمایش گذاشته شد تا الاتحاد نشان دهد او را همچنان یکی از بزرگترین دارایی‌هایش می‌داند.

بعد از کریم بنزما، دیگر ستاره‌های الاتحاد فیلیپه لوئیز ایتالیایی، انگولو کانته فرانسوی، مدالله العلیان و عبدالله المعیوف دروازه‌بان با لباسهای عربی روی صندلی بزرگی که برای ستاره‌های این تیم در نظر گرفته شده است می‌نشینند.

این ویدیو به مناسبت روز تاسیس دولت عربستان که روز پنج‌شنبه این هفته است در حالی منتشر شده که الاتحاد در همان روز در خانه خود میزبان نوبهار ازبکستان در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. دیدار دو تیم در دور رفت به میزبانی ازبکها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به بهانه روز تاسیس دولت عربستان / برای پایان تنش‌ها لباس عربی تن بنزما کردند! (عکس) 2
به بهانه روز تاسیس دولت عربستان / برای پایان تنش‌ها لباس عربی تن بنزما کردند! (عکس) 3
به بهانه روز تاسیس دولت عربستان / برای پایان تنش‌ها لباس عربی تن بنزما کردند! (عکس) 4