چهارشنبه 4 مهر 1403

به دلیل برگزاری بازی در ورزشگاهی بجز آزادی / محرومیت استقلال و پرسپولیس امروز اجرا نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به دلیل برگزاری بازی در ورزشگاهی بجز آزادی / محرومیت استقلال و پرسپولیس امروز اجرا نمی‌شود

حکمی که کمیته انضباطی در فصل گذشته صادر کرده بود، امروز قابلیت اجرا ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در دربی برگشت فصل قبل بود که اشیاء فراوانی از سوی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به درون زمین و به سمت بازیکنان رقیب پرتاب شد. هواداران با انجام چندین باره این کار، باعث توقفات زیادی در جریان بازی شدند.

این اتفاق زمانی رخ می‌داد که بازیکنان دو تیم قصد پرتاب اوت و یا ارسال کرنر را در مکانی داشتند که تماشاگران تیم رقیب نشسته بودند و حرکتی که همواره در دربی پایتخت از سوی هواداران سرخابی رخ می‌داد، این بار شدت بیشتری به خود گرفته بود.

این موضوع باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از جریمه مالی دو تیم، حکم جالبی را در نظر بگیرد. این حکم منجر به محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در جایگاه‌های شماره 15 و 16 استادیوم آزادی و همچنین محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در جایگاه‌های شماره 22 و 23 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت امسال لیگ برتر شد.

با این حال و از آنجایی که دربی رفت امسال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود، حکم فوق قابلیت اجرا ندارد در نتیجه انتظار می‌رود در مسابقه برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، شاهد خالی شدن چهار جایگاه فوق باشیم.