جمعه 31 فروردین 1403

بورس تهران

بورس تهران

وب‌گاه گسترش

در طول 24 ساعت گذشته، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرده است. قیمت دلار در بازار تهران در کریدور ششم کانال 61 هزار تومان قرار داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 5 روز معاملاتی بورس در سال 1403 در مجموع شاهد ورود سرمایه حقیقی به بورس تهران بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در دو نیمه معاملاتی امروز روند متفاوتی داشت.

وب‌گاه گسترش

با توجه به رشد نرخ ارز در بازار غیررسمی و افزایش نرخ انس جهانی، صندوق‌های طلای بورسی تصمیم گرفتند به صورت یکپارچه و هماهنگ، فعالیت خود را در بازار آغاز کنند و به سرمایه‌گذاری در صنعت طلا بپردازند. این تصمیم به دلیل امکانات و مزایایی که بازار طلا در این شرایط ارائه می‌دهد، اتخاذ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 11 فروردین با کاهش 260 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 261 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات هشتم فروردین ماه شاهد رشد تراز متعادل شاخص‌های سهامی بود. کفه ترازوی عرضه و تقاضا در دو روز انتهای هفته قبل به یک دیگر نزدیکتر شد.

وب‌گاه گسترش

برخلاف سنت همیشگی چهارشنبه ها، ورود پول از جانب حقوقی‌ها در دقایق پایانی معاملات شدت گرفت و این موضوع نوید انتظارات مثبت اهالی بازار نسبت به بازدهی نماد‌ها در این هفته را می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی روند معاملات محصولات صنعتی در رینگ فیزیکی نشان می‌دهد که انتظارات تورمی و نوسان نرخ ارز بیشترین تاثیر را بر رفتار معامله‌گران دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سهام دومین هفته معاملاتی فروردین ماه را در حالی آغاز می‌کند که شاخص‌های سهامی در اولین هفته فروردین و آخرین هفته اسفند ماه با رشد قابل توجهی همراه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در اولین هفته معاملاتی سال جاری شاهد افزایش تراز قابل توجه شاخص‌های سهامی بود.

وب‌گاه گسترش

شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین 27 هزار و 864 واحد بالاتر ایستاد و بازدهی مثبت 3.7 درصدی را ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم 2 میلیون و 261 هزار و 386 واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی اسفند 66 هزار و 294 واحد بالاتر ایستاد.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام بورس تهران، در ادامه روزهای کم‌رنگ خود، این بار نیز با رخ سبزی رو به رشد گرفت. نشانه‌های مثبتی که در آمار و ارقام معاملات تالار شیشه‌ای نهفته است، نشان‌دهنده انتظارات مثبت سهامداران برای هفته آینده است. با این حال، با وجود سیاست تثبیت نرخ نیمایی دلار، بازار همچنان از پتانسیل بالای خود بهره‌برداری نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 8 فروردین ماه) با 11 هزار و 972 واحد رشد، در ارتفاع 2 میلیون و 261 هزار و 399 واحدی قرار گرفت.