شنبه 1 اردیبهشت 1403

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در پاسخ به نامه سخیف آقای موسوی خوئینی‌ها به مقام معظم رهبری (مدظله)

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در پاسخ به نامه سخیف آقای موسوی خوئینی‌ها به مقام معظم رهبری (مدظله)

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (یریدون لیطفؤا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون) (صف: 8) (میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده‌ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید). انقلاب اسلامی ایران آنچنان که در بستری از خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت بیشمارانی از مردان و زنان بی ادعا،...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (یریدون لیطفؤا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون) (صف: 8) (میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده‌ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید). انقلاب اسلامی ایران آنچنان که در بستری از خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت بیشمارانی از مردان و زنان بی ادعا، قوام و دوام یافته است به همان میزان هم پندها و عبرت های بی مانندی را در تجربه سیاسی و حکومتی خود برای صاحبان بصیرت و اندیشه های زلال و قلب های زنگار نزده و منور به نور الهی، رقم زده است.

دشمنی و توطئه های بی وقفه و پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی به کنار که دشمن بی نقاب است و آشکارا در کار دشمنی و توطئه.

اما در این میان نقش آفرینی برخی جریان های سیاسی و شخصیت ها و وابستگان اقماری و فکری آنان در جهت تضعیف بنیان های عقیدتی و فکری و دستاوردهای انکار ناشدنی عظیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به عنوان شکل و فرم حکومتی بر آمده از انقلاب اسلامی، عبرت های حیرت انگیزی را به رخ می کشد.

جریانی سالهاست سوار بر موج مطالبات به حق مردم، با نقاب اصلاح طلبی و مشارکتی و کارگزارانی و غیره، مخالفان فکری و سیاسی خود را با چماق ناکارآمدی و بی کفایتی زیر ضرب می گیرد تا در قالب نوعی پوپولیسم نخ نما شده، هم ناکارآمدی عریان و بی کفایتی آشکار هم فکران و هم مسلکان خود را ناشیانه پنهان کند (که سه دولت از چهار دولت بعد از جنگ را بصورت کامل در اختیار داشته اند) و هم در هر فرصتی عمود خیمه ولایت و رهبری را نشانه بگیرد.

نامه موسوی خوئینی ها به مقام معظم رهبری در همین چارچوب به سادگی قابل تحلیل و واکاوی است. هم مسلکان او قدرت اجرایی و دولت را بصورت کامل در اختیار دارند. تشت رسوایی ناکارآمدی و ناتوانی آنان در حل مشکلات و معضلات مردم از پشت بام شعارهای تو خالی و وعده های پوچ چنان فرو افتاده است که هر گونه چشم انداز و امیدی را از آنان برای حضور در سپهر سیاسی کشور در آینده و جلب اعتماد مجدد مردم از بین برده است و در این عریانی بی چون و چرای ناکارآمدی و بی کفایتی یک جریان سیاسی، شخصیتی سیاسی که در اتخاذ مواضع متناقض و چرخش های صد و هشتاد درجه ای و تذبذب و عدم ثبات رای شهره عام و خاص است به میدان می آید تا با نامه ای سست بنیان و بی استدلال و در اقدامی ناشیانه مسئولیت تمام ناکارآمدی ها را در ذهنیت مردم جابجا کند و به حوزه مسئولیت رهبری نظام منتقل کند.

این ترفند های نخ نما شده پوپولیستی و عوام فریبانه گرچه در مقاطعی توانست چهره واقعی شما و جریان سیاسی شما را نزد افکار عمومی بزک دوزک کند تا در عرصه سیاسی کشور کام دل بر آرید اینک اما کمی دیر شده است. حداقل کمی نجابت پیشه کنید و با دشمنان واقعی ملت ایران همنوا نشوید.

والعاقبه للمتقین بسیج اساتید دانشگاه پیام نور