دوشنبه 2 مهر 1403

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در پی اظهارات سیدحسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در پی اظهارات سیدحسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در پی اظهارات سیدحسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است. سازمان صداوسیما همیشه به عنوان جبهه اول فرهنگی و رسانه‌ایی کشور که در اختیار حاکمیت است شناخته می‌شود فلذا لازم است که در مدیریت و اداره سازمان صداوسیما منافع ملی در نظر گرفته شود و طبق گفته امام (ره) برای رشد و پیشرفت هرچه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در پی اظهارات سیدحسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است.

سازمان صداوسیما همیشه به عنوان جبهه اول فرهنگی و رسانه‌ایی کشور که در اختیار حاکمیت است شناخته می‌شود فلذا لازم است که در مدیریت و اداره سازمان صداوسیما منافع ملی در نظر گرفته شود و طبق گفته امام (ره) برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی تدابیری در نظر گرفته شود.

اخیرا جناب آقای سیدحسین حسینی مجری توانمند و محبوب برنامه به افق فلسطین در برنامه حضور ندارند و فرد دیگری جایگزین ایشان شده است.

در پی پاسخ ایشان به مجری شبکه باکو خبرهای تأیید نشده از ممنوع الکار شدن سیدحسین حسینی مجری باشرف شبکه افق حکایت می‌کند؛ نکته ی حائز اهمیت این است که رسانه ملی وظیفه‌ای جز حمایت از منافع ملی ایران دارد؟

به نظر می‌رسد یک بار دیگر بایستی مدیران مربوطه، دیالوگ‌های سیدحسین حسینی را مرور کنند؛ آیا بویِ تک‌روی می‌دهد؟ یا از سر وطن‌خواهی پاسخی کوتاه و قاطع به رسانه‌های لجن‌پراکن درباره تمامیت ارضی ایران داده است! شاید دیالوگ‌ها و رفتارهای شیطنت‌آمیز شبکه‌های باکو و مجریان آذربایجانی را ندیده‌اند که حتی در هنگام اعلام وضعیت آب و هوا برخی شهرهای ایران را هم جزئی از کشور خودشان اعلام می‌کنند.

لابی باکو سعی در اخراج و ممنوع الکار کردن این مجری عزیز و غیور را دارد؛ موضع آقای مجری در دفاع از تمامیت ارضی ایران اقدامی در خور تحسین بوده و بهتر بود مدیران صداوسیما از آن حمایت می‌کردند نه گله، تنبیه، ممنوع الکاری و به تعبیرِ مجری جانشینِ سیدحسین حسینی مرخصی اجباری!

حال انتظار می‌رود مدیران انقلابی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به جای تسلیم شدن در برابر فشارهای داخلی و خارجی ضمن پافشاری و حمایت از مواضع بر حق، کسانی را که این فشار را وارد می‌کند معرفی و رسوا کنند تا لابی‌های علیف و وطن فروشان دست‌شان برای همه مردم رو شود.