سه‌شنبه 3 مهر 1403

بیانیه حمایتی دفتر تحکیم وحدت از مقاومت اسلامی لبنان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه حمایتی دفتر تحکیم وحدت از مقاومت اسلامی لبنان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای بر حمایت قاطع از مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد. متن این بیانیه در ادامه به شرح زیر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین کله لله فان انتهوا فان الله بما یعملون بصیر ملت عزیز ایران و امت شریف اسلامی امروز و در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی شاهد اوج گرفتن شرارت های رژیمی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای بر حمایت قاطع از مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد. متن این بیانیه در ادامه به شرح زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین کله لله فان انتهوا فان الله بما یعملون بصیر ملت عزیز ایران و امت شریف اسلامی امروز و در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی شاهد اوج گرفتن شرارت های رژیمی هستیم که نهایت سبعیت و ستمگر بودن را در عملیات تروریستی که با استفاده از وسایل ارتباطات جمعی انجام داد هستیم.

متاسفانه طی حملات اخیر این رژیم علیه مردم غیر مسلح لبنان در روز گذشته بیش از سیصد نفر از مردم غیر مسلح من جمله بیست و یک کودک به شهادت رسیدند تا بار دیگر اثبات شود که این رژیم بیش از هر چیزی به خون کودکان تشنه است.

دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این کشتار ناجوانمردانه و اعلام آمادگی دانشجویان جهت حمایت از مظلومین این کشتار، از دولت جمهوری اسلامی مطالبه حمایت صریح و بدون لکنت از مقاومت اسلامی را دارد.