یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بیانیه صندوق رفاه دانشجویان در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه صندوق رفاه دانشجویان در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و تخریب منازل و مراکز درمانی نشان از خوی سبوعانه این رژیم دارد. در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم این جنایات بی‌شرمانه و هولناک به یقین با حمایت‌های همیشگی و بی‌چون و چرای سردمداران قدرت در کشور‌های غربی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و تخریب منازل و مراکز درمانی نشان از خوی سبوعانه این رژیم دارد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم این جنایات بی‌شرمانه و هولناک به یقین با حمایت‌های همیشگی و بی‌چون و چرای سردمداران قدرت در کشور‌های غربی صورت می‌گیرد و ماهیت این رژیم پوشالی وکودک کش را بر تمام انسان‌های آزاده جهان نمایان‌تر می‌کند.

پس از عملیات طوفان الاقصی باز هم شاهد تکرار حوادث عاشوراییم... باز هم آسمان، کربلایی دیگر بر پهنه خاک می‌بیند... و این رسم کهن ایام و تاریخ است که برای هر نسلی حجت مبارزه با ظلم را به تصویر کشد.

باز هم شاهد پرپر شدن علی اصغر‌هایی هستیم که در باران گلوله و آتش، کامشان به خون سرخ شهادت شیرین می‌شود و قلب هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

ضمن عرض تسلیت به تمام مسلمین جهان و به محضر رهبر فرزانه مان، برای نجات و رهایی و پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین از درگاه حضرت پروردگار درخواست فتح و گشایش داریم و می‌دانیم که به یاری خداوند ظلم پایدار نخواهد ماند و به زودی شاهد خشکیدن ریشه‌ی کثیف رژیم اسرائیل خواهیم بود، به تایید مضمون کلام حق که: "یا أَیُهَا الَذینَ آمَنوا اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِت أَقدامَکُم"

و تاکید می‌کنیم ما خدمت گذاران جامعه‌ی دانشجویی کشور در صندوق رفاه دانشجویان همراه با وجدان‌های زنده و بیدار جهان این ابرجنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و بر علیه این رژیم جنایتکار که جنایت جنگی بی وقفه و آشکاری را مرتکب شده و می‌شود اعلام جرم نموده و خواهان محاکمه جنایتکاران جنگی هستیم و از تمام انسان‌های آزاده دعوت می‌کنیم که بپاخیزند و با هر امکانی که در اختیار دارند کاری کنند تا ددمنشان سر جای خود نشسته و از خلق و خوی جنایتکارانه شان پشیمان شوند. صندوق رفاه دانشجویان