چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

بیت المقدس

بیت المقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط مصر و اسرائیل این روزها به مانند گذشته نیست و برنامه‌های اخیر بنیامین نتانیاهو درباره غزه، رابطه تل‌آویو - قاهره را شکرآب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط مصر و اسرائیل حدود 50 سال پیش در شرایط متفاوتی نسبت به امروز قرار داشت و تل آویو و قاهره درباره طرح بین المللی کردن بیت المقدس، قرارداد جدیدی امضا کردند.

خبرگزاری تسنیم

سرلیست فهرست صدای ملت گفت: مجلس می تواند با نمایندگان حر گونه، به جایگاه قبلی خود بازگردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از 3 هزار شهرک جدید در کرانه باختری را خطرناک و نقض فاحش قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات پاکستان در جلسه علنی دیوان بین المللی دادگستری از دادگاه لاهه خواست تا مطابق با وظایف قضایی خود جلوی اقدامات سیستماتیک آپارتاید صهیونیست‌ها را بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مکانیسم های سیاسی می گویند: عملیات طوفان الاقصی پایان بخش زندگی نتانیاهو در عرصه سیاسی اسرائیل است.

وب‌گاه الف

عملیات خیبر با نام سردارش گره خورده است. هر جا که می شنوی خیبر، حاج همت در ذهنت نقش می‌بندد و پشت بندش آقا حمید باکری. بعضی می‌گویند پیروز بوده و بعضی آن را ناکام تلقی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: رژیم صهیونیستی قصد فروپاشی ملت فلسطین و عناصر هویتی و فرهنگی آنان را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه ایران در جلسه دیوان بین‌المللی دادگستری گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل حق تعیین سرنوشت فلسطینیان را به طرق مختلف از جمله اشغال طولانی مدت، تغییر ترکیب جمعیتی فلسطین، تغییر شان و جایگاه شهر مقدس قدس، اقدامات تبعیض آمیز و نادیده گرفتن حق حاکمیت دائمی مردم فلسطین بر منابع طبیعی خود نقض می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ایران گفت: دولت‌های ثالث و سازمان ملل ضمن عدم شناسایی وضعیت ناشی از نقض قواعد و هنجاری‌های بین‌المللی، با رژیم غاصب اسرائیل برای تداوم این اشغال همکاری نکنند و برای پایان دادن به اشغال اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال جنایات وحشیانه بی وقفه رژیم اشغالگر قدس و اقدامات مستمر این رژیم در نقض فاحش حقوق بین‌الملل و حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی و عدم توجه آن به قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و وتوی قطعنامه‌های متعدد پیشنهادی درباره وضعیت سرزمین‌های اشغالی توسط ایالات متحده آمریکا در شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تاکید بر میثاق‌های کنوانسیون حقوق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر آفریقای جنوبی در هلند در جریان یک جلسه استماع در دادگاه بین‌المللی دادگستری درباره قانونی بودن سیاست های اسرائیل در سرزمین های فلسطینی، تاریخ تبعیض نژادی کشورش را یادآور شد. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، سفیر آفریقای جنوبی گفت: «ما به عنوان آفریقای جنوبی، سیاست ها و اقدامات غیرانسانی و تبعیض آمیز رژیم اسرائیل را به عنوان شکلی شدیدتر از آپارتاید که از سال 1948 علیه سیاه‌پوستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر و جنگ سهمگینی که اسرائیل از آن زمان تاکنون در نوار غزه به راه انداخته است، راه حل ادعایی مرده دو کشور دوباره احیا شده است. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و مقامات ارشد امنیت ملی او بارها بر این باور خود تاکید کرده اند که این تنها راه ایجاد صلح پایدار میان اسرائیلی ها، فلسطینی ها و کشورهای عربی خاورمیانه است. با این حال درخواست بازگشت...

وب‌گاه الف

مشاور مقام معظم رهبری گفت: انصارالله یمن با وارد کردن ضربات سخت به دشمنان سبب شکست هیمنه پوشالی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها در منطقه شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور مقام معظم رهبری گفت: انصارالله یمن با وارد کردن ضربات سخت به دشمنان سبب شکست هیمنه پوشالی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها در منطقه شده‌اند.