دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بیت المقدس

بیت المقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمبرداری فیلم سینمایی " قهرمان جندی شاپور" به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روزهای پایانی رسیده و طبق شنیده‌ها این فیلم یکی از آثار جذاب جشنواره فجر امسال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این فیلم بازیگرانی چون مرتضی امینی تبار، الهام نامی، نوید لایقی مقدم، یوسف تیموری، نهال دشتی، محمد رشنو و با هنرمندی نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند. ایسنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی " قهرمان جندی شاپور" به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روزهای پایانی رسیده است. به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فیلمبرداری این اثر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح فیلمبرداری این اثر بعد از تهران، اهواز، بستان و آبادان، هم اکنون در شهر شوش ادامه دارد و روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند. در این فیلم بازیگرانی، چون مرتضی امینی تبار، الهام نامی، نوید لایقی مقدم، یوسف تیموری، نهال دشتی، محمد رشنو و با هنرمندی نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم سینمایی "قهرمان...

خبرگزاری تسنیم

مرتضی امیری اسفتدقه شاعر نام آشنای کشورمان به تارگی شعری با نام بابانوئل سروده سروده است که نگاه جالب و نویی به موضوع سال نوی مسیحیان و وقایع روز دارد.

خبرگزاری تسنیم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قهرمان جندی شاپور» به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه‌کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روزهای پایانی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر حاتمی گفت: وزارت دفاع و وزارت سپاه در کنار جهاد خودکفایی در نیروهای مسلح با مهندسی معکوس و افزایش تولید سلاح‌های رزم زمینی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های صنعتی و علمی و دانشگاهی کشور اجازه ندادند تحریم‌های نظامی، خللی در مقاومت و پیروزی‌های رزمندگان شجاع ایران اسلامی وارد سازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش گفت: هدف آمریکا از شهادت حاج قاسم سلیمانی متوقف کردن محور مقاومت بود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مراسم گرامیداشت میلاد یگانه دخت نبی مکرم اسلام، شامگاه سه شنبه درحالی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد که حجت الاسلام انصاریان استاد حوزه در این آیین به تحلیل ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه (س) پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک کارشناس و پژوهشگر ادیان با اشاره به سخنان سناتور آمریکایی لیندسی گراهام، فرزند کشیش بزرگ اونجلیست‌ها، بیل گراهام که در روزهای نخستین طوفان الاقصی گفته است که ما در جنگی دینی قرار داریم به اعتقادات مسیحیت انجیلی و صهیونیستی پرداخته است که به نظر وی شباهتهای زیادی با مسلک اخباری در جهان اسلام دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: زمانی که سید فضل‌الله در مورد یکسری از مسائل اعتقادی تشیع، تشکیک‌هایی ایجاد کردند این ارتباط تا حدودی مخدوش شد و حتی والد ما نامه‌نگاری‌هایی با ایشان داشت و این خطاهای علمی را گوشزد کردند که در این مقطع (یعنی سال 92 میلادی) آقای فضل‌الله این خطا را پذیرفت، ولی بعدها دوباره به شکل دیگری این مباحث را در فضای عمومی طرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مسیحیان فلسطین درحالی به استقبال سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) می روند که زادگاه عیسی مسیح (کلیسای مهد در شهر بیت لحم) در آستانه سال نوی میلادی و میلاد حضرت مسیح (ع) خالی از شادی و شور و شعف هرساله در این زمان است. به طوری که کوچه و خیابان‌های این شهر نشانی از آذین بندی و جشن ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به نوار غزه برای بایدن؛ رئیس جمهوری که بعد از حمله 7 اکتبر با به آغوش کشیدن نتانیاهو، به آغاز چنین جنگی چراغ سبز نشان داد، بسیار پر هزینه شده و می تواند به معنای پایان حیات سیاسی بایدن باشد.