یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیشترین بارندگی خراسان شمالی در گرمخان ثبت شد / کاهش 5 تا 7 درجه ای دمای هوا تا دوشنبه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیشترین بارندگی خراسان شمالی در گرمخان ثبت شد / کاهش 5 تا 7 درجه ای دمای هوا تا دوشنبه

مهری هاشمی دوین با اشاره به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی بارش ها از عصر روز گذشته در نقاط مختلف خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: به دنبال آن بیشترین بارندگی در گرمخان بجنورد با 17.2میلی متر ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر ادامه روند سامانه بارشی تا روز آینده در سراسر استان خراسان شمالی است.

وی با اشاره به اینکه فردا از شدت سامانه بارشی کاسته خواهد شد، گفت: بارندگی در نقاط مختلف استان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و به تدریج طی امروز و فردا پنج تا هفت درجه دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی با بیان اینکه گرمخان شهرستان بجنورد با 17.2 میلی متر بیشترین بارندگی شب گذشته را داشته است، گفت: علاوه بر این بجنورد با 17.1 میلی متر، مهمانک با 16.5 میلی متر و درکش با 15.2 میلی متر به ترتیب بیشترین میزان بارشها را در سراسر استان داشته اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته سیساب با کمینه دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و صفی آباد با بیشینه دمای 26 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان اعلام شده است.

انتهای پیام /