پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 60 درصد طرح مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از 60 درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

مهرداد ستوده در آیین کلنگ زنی احداث 394 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر عنوان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر 798 واحد طرح اقدام ملی مسکن عالیشهر و کل استان برنامه کدنگ زنی داریم و همچنین تعداد 3320 واحد مسکن جانمایی شده و آماده سازی زمین نیز انجام گرفته است.

وی افزود: امروز 624 واحد مسکن مهر افتتاح شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: لازم به توضیح است که بیش از 60 درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده و عزمی که من امروز دیدم در جدول زمان بندی مشخص کلنگ زنی انجام شده آغاز شود. هر چند تنگناهای اقتصادی و مشکلات بازار و قیمت مصالح بر هیچکسی پوشیده نیست اما با برنامه ریزی و همت شرکت عمران عالیشهر، مسکن و شهرسازی و بانک های مرتبط مطمئنا می توانیم به موقع پروژه ها را افتتاح نماییم.

ستوده تاکید کرد: ان شاالله در دولت دوازدهم خواهیم توانست این افتخار را داشته باشیم که کلنگ زنی ها را به موقع به بهره برداری رسانده و در موعدی که به مردم قول داده ایم به نتیجه برسد. همچنین در مقوله تهیه مسکن ارزان به مردم خدماتی که شایسته است را ارائه بدهیم.

انتهای پیام