یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیش از 90 تن کالای اساسی در چالدران توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 90 تن کالای اساسی در چالدران توزیع شد

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 90 تن کالای اساسی و ضروری در این شهرستان توزیع شده است.

حسن محمدزاده روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار چالدران اظهار داشت: این اقلام شامل برنج، شکر و گوشت منجمد با قیمت تعاونی بود که از طریق فروشگاه‌های معتبر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از دامداران و کشاورزان منطقه انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی به وزن 635 تن در این شهرستان توزیع شده که این روند تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت. وی به افزایش قیمت شن و ماسه و بروز نارضایتی ناشی از آن در اوایل سال جاری در چالدران اشاره کرد و افزود: با تعدیل نرخ فروش شن و ماسه طبق مصوبه ابلاغی کارگروه تنظیم بازار استان، مشکل و دغدغه شهروندان مرتفع می‌شود. فرماندار چالدران همچنین بر لزوم رعایت نرخ مصوب ابلاغی کارگروه تنظیم بازار از سوی تمامی ماسه‌شویی‌ها تاکید کرد و گفت: متولیان امر با نظارت مستمر زمینه هرگونه سوء استفاده احتمالی را سلب کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده گران‌فروشی می‌توانند با شماره تلفن‌هایی که در اطلاعیه اداره صنعت، معدن وتجارت درج می‌شود، شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند. وی بیان کرد: طبق تصمیم نهایی کارگروه تنظیم بازار چالدران از این پس فروش شن و ماسه با وزن 12 تن به قیمت 350 هزار تومان در قبال ارائه برگه باسکول و فاکتور فروش به مشتریان انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا چالدران در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و از جمله شهرستان های محروم استان به شمار می رود.

چالدران 50 هزار نفر جمعیت دارد و کشاورزی عمده محل درآمد مردم این شهرستان است؛ این شهرستان حدود 200 روستا در 2 بخش مرکزی و دشتک دارد.

*س_برچسب‌ها_س*