جمعه 30 شهریور 1403

بی‌خبری از فینالیسیما / جدال قهرمانان: ابهام در نبرد مسی و یامال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌خبری از فینالیسیما / جدال قهرمانان: ابهام در نبرد مسی و یامال

درحالیکه هواداران فوتبال منتظر دیدار فینالیسیما بین آرژانتین و اسپانیا هستند هنوز مشخص نیست که این بازی در چه شرایطی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق سنت چند ساله قاعدتا باید در سال جاری شاهد دیدار تیمهای ملی آرژانتین و اسپانیا باشیم. دیداری بین قهرمان فوتبال ملی اروپا و قهرمان آمریکای جنوبی که به فینالیسیما معروف است.

فوتبالدوستان از زمان پایان یورو 2024 بی‌صبرانه منتظر دیدار اسپانیا و آرژانتین بودند. جدالی جذاب بین قهرمان یورو، اسپانیا و ستاره‌اش لامین یامال با قهرمان کوپا آمه‌ریکا، آرژانتین با کاپیتان بزرگش لیونل مسی.

دوره قبلی فینالیسمیا در سال 2022 در ورزشگاه ومبلی برگزار شد. دیداری بین آرژانتین قهرمان آمریکا با ایتالیا به عنوان قهرمان دوره گذشته یورو. در آن بازی مسی و یارانش ایتالیا را شکست داده و جام قهرمانی فینالیسمیا را بالای سر بردند.

با اینحال هنوز هیچ اطلاعات رسمی و مشخصی درباره فینالیسیمای امسال منتشر نشده است. برخی می‌گویند فیفا دی ماه اکتبر و نوامبر در سال 2025 می‌تواند فرصت مناسبی باشد اما مقامات رسمی هنوز در این باره اظهارنظر نکرده‌اند. سکوتی که علاقه‌مندان به دیدار جذاب مسی و یامال را نگران کرده است.

در اروپا از شهرهای برلین، لندن یا رم به عنوان میزبان فینالیسمیا یاد می‌شود ولی آمریکای جنوبی معتقد است این مسابقه باید به صورت دوره‌ی و یک در میان در اروپا و آمریکا برگزار شود و حالا که دوره گذشته در لندن برگزار شده در این دوره باید شاهد برگزاری فینالیسمیا در آمریکای جنوبی باشیم.

بی‌خبری از فینالیسیما / جدال قهرمانان: ابهام در نبرد مسی و یامال 2
بی‌خبری از فینالیسیما / جدال قهرمانان: ابهام در نبرد مسی و یامال 3