شنبه 29 اردیبهشت 1403

تأکید فیاضی بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تأکید فیاضی بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: در این جلسه، مسعود فیاضی بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تأکید کرد و عنوان کرد در بحث آموزش باید آموزش مجازی را گسترش دهیم و در آینده این مدل از آموزش باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین گفت که بحث مسائل محتوایی در بخش آموزش مدنظر وی است و برنامه‌های زیادی در این زمینه دارد.

وی اظهار داشت: فیاضی ضمن ارائه گزارش و برنامه‌های خود پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان به سوالات و ابهامات آنها پاسخ داد.

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی افزود: فراکسیون درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جمع‌بندی و رأی خاصی را اعلام نکرد و بنا شد تا صبح روز سه‌شنبه و پیش از آغاز جلسه رأی اعتماد به وزیر آموزش و پرورش فراکسیون نشست دیگری را با آقای فیاضی برگزار کند.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی احمد راستینه عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است