شنبه 8 اردیبهشت 1403

تئاتر

تئاتر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری تهران از پارک قیطریه در شمال تهران تا «عمارت فخرالدوله» در نزدیکی‌های لاله‌زار و از کوچه‌ها تا خیابان‌ها و میدان‌ها، همه را یکسان می‌نوازد. تقریبا همه طرح‌ها هم با اعتراض و انتقاد و هشدار کارشناسان مواجه شده اما چنان‌که پیداست، عزم شهرداری جزم است. حالا هم گویا سندرم کلنگ بی‌قرار دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار...

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایل بختیاری در اواخر دوران قاجار تاثیر بسیار زیادی بر وقایع و رویدادهای سیاسی ایران داشت. در این دوران سران این ایل به دلیل قراردادی که با شرکت‌های نفت خارجی در حفظ امنیت جاده‌ها و تاسیسات نفتی جنوب غرب کشور بسته بودند، از درآمدهای سرشار نفتی برخوردار شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد. در فاصله 1 روز مانده تا اکران از آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد. با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، تبعات فرسودگی جمعیت برای جامعه را مخرب دانست و گفت: جوانان ایران باید پشتوانه حمایتی برای ازدواج و فرزندآوری داشته باشند و اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده می‌تواند به برون رفت از بحران سالمندی کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال 1403 بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا" گزارش هایی مبنی بر افزایش و شیوع بیماری های آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در افغانستان منتشر شده است که به دلیل همجواری این کشوربا استان خراسان زنگ خطر شیوع این بیماری ها در این استان به صدا درآمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است. محمد صادقی دوباره جنجالی شد محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خوانش و تحلیل کتاب خاک کارخانه برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

فرهاد قائمیان در گفتگو با ستاد خبری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد. باید با ساخت فیلم‌، سریال و مستندهای به دور از شعارزدگی، ذهنیت مثبت جوان امروز نسبت به فرزندآوری را تقویت کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - لیلا بکائیان*: ساعت 7 صبح متروی تهران، مسیر هرروز بنده برای رسیدن به محل کار است؛ حدود 7 یا 8 ایستگاه را باید طی کنم؛ در قسمت واگن خواهران سوار می‌شوم؛ درآن ساعات همیشه شلوغ‌تر است؛ می‌دانم که در این ساعت کسی برای خرید و گردش و بازار گردی سوار مترو نمی‌شود؛ اکثر این بانوان یا به محل کار می‌روند و یا برای رسیدن به کلاس درس و مدرسه و آموزشگاه وارد مترو شده‌اند. به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر اثر نمایشی موسیقایی «وتو هم برنگشتی»، فراموشی و آلزایمر را موضوع این اثر عنوان کرد و گفت: «وتو هم برنگشتی» یک اثر شاعرانه است که علاقه داشتم در فضای تئاتر تجربه‌اش کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در «اسپایدر من 4» خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایروان یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران است. این شهر به عنوان مرکز ارمنستان، دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است. سفر به ارمنستان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سفر خارجی برای ایرانیان محسوب می‌شود.