یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

قتل در رامسر؛ دستگیری در تهران / یک شوخی کودکانه زندگی 2 جوان را نابود کرد / خونی که فقط بایک نگاه ریخته شد / ماجرای عجیب یک سرقت!/ قاتل مرد نیکوکار در یک قدمی چوبه‌دار / جنون عامل جنایت وحشتناک تایید شد / مجازات قصاص برای نامادری آوا کوچولو

دانشگاه با هیچ کس اختلافی ندارد و بر اساس اسناد رسمی ثبت شده بخشی از زمین‌های اطراف دنشگاه متعلق به دولت جمهوری اسلامی است و بهره بردار آن دانشگاه الزهرا است.

امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو در سال‌های 86، 92 و 95 در داخل کشور دستگیر شده است، در سال 97 کشور را به مقصد گرجستان ترک و در سال 98 به کشور ترکیه مهاجرت کرده است. وی در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.

در برخی موضوعات مرتبط با تضییع حقوق عامه در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست به صورت موردی ورود پیدا کردیم؛ نظیرِ اقدامی که چندی پیش در نوشهر صورت گرفت. در آن اراضیِ رفع تصرف‌شده، درختکاری صورت گرفت و این مهم، فردا در روز پانزدهم اسفند که روز درختکاری نام نهاده شده است، تکمیل می‌شود. فردِ خاطی نیز همکاری‌های لازم را به عمل آورد که طبعاً با نظر مقام قضایی می‌تواند از ارفاقات قانونی نیز بهره‌مند...

اخیرا فردی خارج از این شورا اظهار نظر صریحی در این خصوص داشته که قابل تامل به نظر می‌رسد؛ سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرده که مزد منطقه‌ای بررسی شده و نقشی در جریان تعیین مزد 1403 نخواهد داشت. تصمیمی که به نظر در سطوح دیگر دولت اتخاذ شده، اما هنوز در شورای عالی کار مصوب نشده است. اتفاقی که احتمالا فردا رقم خواهد خورد چراکه وزیر در نشست فردای شورای عالی کار حضور خواهد داشت.

تا کنون حدود 11 هزار نفر برای این آزمون ثبت نام کرده اند و 4326 نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در 90 شغل در 46 دستگاه اجرایی جذب خواهند شد. مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز 30 خردادماه سال 1403 اعلام خواهد شد.

در حالی که یک هفته از صدور اطلاعیه دانشگاه تهران مبنی بر مجازی شدن کلاس‌های درس دانشجویان از 20 اسفند نمی گذرد، سخنگوی وزارت علوم تاکید کرد کلاس های تمامی دانشجویان باید به صورت حضوری برگزار شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص امکان بورسیه دانشجویان رشته تعاون گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، اما می‌شود جز برنامه‌های آتی در نظر گرفت تا دانشجویانی که در این بخش تحصیل می‌کنند بورسیه شوند.