شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

کوین دبروینه ستاره بلژیکی سیتی که به دلیل مصدومیت دیدار دیشب تیمش را از دست داد، در پایان بازی با رئال پیراهن مودریچ را از او درخواست کرد. دو بازیساز و مغز متفکر در دو نسل فوتبال اروپا... دبروینه بهتر از هرکسی می‌داند مودریچ کیست!

در روز 21 فروردین ماه سال 1349 و درست 54 سال قبل، استقلال موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل هاپوئل اسرائیل در ورزشگاه امجدیه، اولین قهرمانی خود در آسیا را جشن بگیرد.

سانتاکلارا بابت فیش های جعلی دوباره گلایه کرده بود. با 140 هزار یورو می توانستیم محبی را بازیکن استقلال کنیم ولی 760 هزار یورو بابت وی باید پرداخت کنیم.

اینکه برای خودشان راه فرار درست می کنند را نمی دانم. من حتی تاریخ و مبلغ قرارداد او را هم گفته ام.

تا روز آخر می‌جنگیم. اما قرار نیست که کسی به ما بیاید و بگوید چه کار کن و چه کار نکن! از اول فصل در استقلال خرابکاری انجام شده و با وجود اینکه تا به الان هم همه چیز خوب بوده، اما همه ناراضی هستند. هوادار، بازیکن و... ناراضی هستند.

طی یکی دو هفته اخیر چند مهره سرشناس از جمله مهدی مهدی‌پور از استقلال با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و ادامه فصل را در مهمترین مقطع از دست دادند.

الهلال بار دیگر در جدال با رقیب هم‌شهری دست بالاتر را داشت و با ارائه یک بازی برتر یاران رونالدو را مغلوب کرد. سالم الدوسری و مالکوم گل‌های الهلال شکست‌ناپذیر را به ثمر رساندند.