شنبه 6 مرداد 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

اسامی 97 آزادکار حاضر در المپیک پاریس از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.

در پی درگذشت بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس مامور پیگیری این موضوع شدند.

یوفا با این انتخاب همه را سورپرایز کرد! دیروز داور بازی فینال یورو 2024 اعلام شد و فرانسوا لوتکسیه این بازی را سوت می‌زند؛ یک انتخاب عجیب دیگر از یوفا. یوفا با این انتخاب همه را سورپرایز کرد!

در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی پان آمریکن که در شهر لیما پایتخت پرو در حال برگزاری است، آروین خسروی کشتی‌گیر ایرانی تیم آمریکا صاحب مدال طلا شد.

بازی‌های المپیک پاریس از نظر تعداد بلیت‌های فروخته شده رکورد زد.

محرومیت در انتظار عبدالکریم حسن به خاطر پرسپولیس»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه العرب قطر درباره اقدام عجیب مدافع قطری دور از چشم مدیران باشگاه ایرانی است. حسن یکی از مهره‌های کلیدی فصل گذشته پرسپولیس در قهرمانی این تیم به شمار می‌آید. عبدالکریم حسن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما این بازیکن به دنبال جدایی است.

رئال مادرید انتظار نداشت هوادارانش تا این حد از پیراهن کیلیان امباپه استقبال کنند.

کمیته ملی المپیک که بودجه قابل ملاحظه و هزار میلیاردی را در اختیار دارد، می‌خواهد خوابگاهی که ورزشکاران چند رشته در آن اسکان داشتند را واگذار کند.

با توجه به خبرهای منتشر شده در هفته‌های اخیر، پیوستن مهدی ترابی به تراکتور، تعجب‌برانگیز نبود اما صحبت‌ها و دلایل مبهم او آنقدر عجیب بود که کمتر کسی آنها را بپذیرد.

آیین بدرقه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به المپیک 2024 پاریس، امروز پنجشنبه (21 تیر 1403) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، ورزشکاران و خانواده هایشان در هتل المپیک برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی پس از معارفه به اعضای تیم فوتبال فولاد به طور رسمی کارش را در این تیم خوزستانی آغاز کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با عیسی آل‌کثیر قرارداد این بازیکن را یک سال دیگر تمدید کرد.

مطالبات هافبک سابق استقلال پرداخت شد تا خطری دیگر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را تهدید نکند.

در اولین روز فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه در رئال مادرید اتفاقی بی‌سابقه رخ داد که هیچکس در باشگاه انتظارش را نداشت.

باشگاه گل گهر سیرجان تایید کرد مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شده است.