دوشنبه 30 مهر 1403

تاد بولی برای چلسی ژاوی را می‌خواهد / ادعای بزرگ: مقصد بعدی ژاوی لندن است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تاد بولی برای چلسی ژاوی را می‌خواهد / ادعای بزرگ: مقصد بعدی ژاوی لندن است!

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند ژاوی تنها چند روز بعد از اخراج شدن از بارسا به زودی با مدیران چلسی برای نشستن روی نیمکت این تیم مذاکره می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز جمعه رسما اعلام کرد که تصمیم گرفته به همکاری با ژاوی پایان دهد. اعلام این تصمیم قبل از پایان رسمی فصل نشان می‌داد خوان لاپورتا به خاطر تنش‌های روزهای گذشته چقدر از دست ژاوی عصبانی است.

از طرف دیگر چلسی در پایان فصل لیگ برتر اعلام کرد با توافق دوطرفه به همکاری با سرمربی‌اش مائوریسیو پوچتینو پایان داده تا این مربی آرژانتینی بعد از یک فصل حضور در استمفوردبریج چمدان‌هایش را ببندد.

امروز برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند تاد بولی یک گزینه جنجالی را برای پر کردن جای خالی پوچتینو انتخاب کرده است: ژاوی. حتی گفته می‌شود که چلسی تماسهای اولیه را با ژاوی برقرار کرده و با او بر سر زمان مذاکرات رو در رو به توافق رسیده است. مذاکراتی که احتمالا ظرف روزهای آینده در لندن انجام خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته از روبرتو دی‌زربی، توماس فرانک، کیه‌ران مک‌کنا و انزو مارسکا به عنوان گزینه‌های چلسی یاد می‌شد.

ژاوی 44 ساله امشب برای آخرین بار در دیدار مقابل سویا که آخرین بازی فصل لالیگا است روی نیمکت بارسلونا می‌نشیند. حضور ژاوی در لیگ برتر و هدایت چلسی یک احتمال جذاب است و این خبر در انگلیس هم به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

تاد بولی برای چلسی ژاوی را می‌خواهد / ادعای بزرگ: مقصد بعدی ژاوی لندن است! 2
تاد بولی برای چلسی ژاوی را می‌خواهد / ادعای بزرگ: مقصد بعدی ژاوی لندن است! 3