چهارشنبه 4 مهر 1403

تایید بیماری مهاجم جدید تیم اینتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تایید بیماری مهاجم جدید تیم اینتر

الکسیس سانچس، مهاجم جدید اینتر، به نوعی کم خونی مبتلا است.

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل پزشکان تیم ملی شیلی گزارش کردند که این مهاجم کهنه کار با نوعی "مسئله پزشکی" دست به گریبان است. حالا با تایید بیماری کم خونی او مشخص شده است که تیم اینترمیلان قبل از امضای قرارداد با او هم از این وضعیت با خبر بوده است.

مائوریسیو پینیا، سرمربی شیلی، دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که سانچز در حال انجام آزمایشات بیشتر برای تشخیص یک بیماری است و گزارش هایی وجود دارد که او به نوعی کم خونی مبتلا است.

حالا گاتزتا دلو اسپورت گزارش میکند که کادرفنی اینتر قبلاً این وضعیت را در مراحل پزشکی قبل از انتقال او، که شامل آزمایش خون نیز می‌شود، مشاهده کرده‌اند.

تشخیص فعلی بر این است که تعداد گلبول های قرمز خون او پایین است، اما این یک بیماری جدی در نظر گرفته نمی شود و او در حال حاضر تحت درمان های سبک از جمله یک رژیم غذایی خاص است و پزشکان امیدوارند که این درمان ها برای کنترل شرایط او کافی باشند.

این بازیکن با تجربه پس از حضورش در المپیک مارسی در روزهای پایانی نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد با نراتزوری قرارداد امضا کرد. این دومین حضور این ملی پوش شیلیایی در اینتر پس از دوره قبلی از سال 2019 تا 2022 است.

تایید بیماری مهاجم جدید تیم اینتر 2