شنبه 6 مرداد 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، غلات و چربی‌های مفید و مغذی است که به مدیریت وزن، محافظت از قلب و پیشگیری از دیابت کمک می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات جدید نشان می دهد که رژیم غذایی غنی از سویا ممکن است برای بچه ها مفید باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش‌نامه جمهوری تشنگان نوشته‌ی شهریار جوهری اخیرا توجه‌های زیادی را در دنیای داستان و نمایشنامه به خود جلب کرده و نامزد برترین نمایش‌نامه از دهمین دوره انتخاب آثار برترین ادبیات نمایشی ایران نیز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. به گزارش عرشه آنلاین، بیشتر ما شنیده‌ایم که شیوه زندگی ما ممکن است سبب شود تا مدت طولانی‌تری سالم باشیم. اکنون دانشمندان می‌پرسند که آیا فناوری‌های جدید می‌توانند با پیگیری تغییراتی که با افزایش سن در مغز روی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگذشت بازیگر فیلم تحسین‌شده درخشش ساخته استنلی کوبریک در سن 75 سالگی موجی از ناراحتی را در بین هواداران این فیلم به دنبال داشت. علت مرگ او عوارض ناشی از بیماری دیابت اعلام شد. اما در حال حاضر کدام بازیگران معروف از این بیماری رنج می‌برند و برای مبارزه با آن چه تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کرده‌اند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگذشت بازیگر فیلم تحسین‌شده درخشش ساخته استنلی کوبریک در سن 75 سالگی موجی از ناراحتی را در بین هواداران این فیلم به دنبال داشت. علت مرگ او عوارض ناشی از بیماری دیابت اعلام شد. اما در حال حاضر کدام بازیگران معروف از این بیماری رنج می‌برند و برای مبارزه با آن چه تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کرده‌اند؟

وب‌گاه فرارو

موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندامشان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تأثیر دارد، اما برای اینکه اختلال در هضم آن رخ ندهد، باید از مصرف هم‌زمان آن با بعضی از خوراکی‌ها پرهیز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موز خواص بی شماری دارد اما این میوه پرخاصیت را نباید در کنار برخی از خوراکی ها خورد موز خواص بی شماری دارد اما این میوه پرخاصیت را نباید در کنار برخی از خوراکی ها خورد به گزارش عرشه آنلاین؛ موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه...

وب‌گاه فرارو

سویا و محصولات سویا سرشار از ایزوفلاون هستند که نشان داده شده است حافظه را درکودکان و بزرگسالان بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کلسیم، ماده معدنی ضروری برای سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها، نقشی حیاتی در عملکرد عضلات، اعصاب و سیستم قلبی عروقی ایفا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند. این ویتامین محلول در چربی است و به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای شانس بقا را بعد از سرطان افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهترین زمان خوردن قهوه و همچنین عوارض مصرف ناشتای قهوه را از زبان یک کارشناس تغذیه در این مطلب بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طالبی خواص بسیاری را برای سلامتی به همراه دارد، از خواص طالبی می توان به مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون و کنترل دیابت نیز اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌این قابل درک است که نمی‌توان همیشه احساس سیری داشت، اما برخی کارها وجود دارد که هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی است غذا نخورده‌اید انجام دهید. این قابل درک است که نمی‌توان همیشه احساس سیری داشت، اما برخی کارها وجود دارد که هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی است غذا نخورده‌اید انجام دهید. به گزارش عرشه آنلاین، شاید بارها شنیده باشید که با معده خالی و ناشتا قرص‌ها و برخی...