یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین

رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.

به گزارش مشرق، در یکصد و هفدهمین جلسه ستاد مرکزی از خانواده‌های مدافع امنیت تجلیل شد.

سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در یکصد و هفدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: بنا به خواست مردم و زائرین امام حسین قرار شد که حماسه اربعین و شروع حرکت زائرین به نیت و نیابت از شهدای امنیت هم شهدای ایرانی و عراقی و همه شهدا باشد.

وی گفت: از همه شهیدانی که مبارزه کردند تا به اهداف و آرمان‌های امام حسین برسند، قدردانی می‌کنیم.

احمد وحیدی وزیر کشور نی در این مراسم گفت: جلسه امروز مزین بود به خانواده شهدا و برکت خاصی گرفته است، جامعه ما زنده و بالنده است چون یاد شهیدان در آن زنده است و مفتخریم به خانواده‌های شهدا و خدا را شکر می‌کنیم که از این نعمت برخوردار هستیم.

وی افزود: شهدای حرم و امنیت هر دو یکی هستند به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی اینجا خود حرم است پس کسی که شهید امنیت است شهید حرم هم است، اگر این شهدا نبودند راه کربلا و نجف بسته بود ما مدیون شهدا در همه ابعاد هستیم.

وزیر کشور گفت: باید با تمام وجود خدا را شکر کنیم که اجازه داد در این راه بزرگ، کربلا خدمتی داشته باشیم، بلکه به لطف و عنایت شهدا ما را هم قبول کنند و جزو لبیک گویان باشیم.

گفتنی است؛ از خانواده شهیدان محمد حسین مرادی، محمدجلال ملک محمدی، آرمان علی وردی، ابوالفضل نیک‌زاد، ابوالفضل سرلک، سید حمید طباطبایی مهر، شعبان نصیری و روح الله عجمیان تجلیل شد.

منبع: مهر