شنبه 14 مهر 1403

تحقق اهداف شعار سال در گرو مبارزه قاطع با فساد و قطع دست دلالان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تحقق اهداف شعار سال در گرو مبارزه قاطع با فساد و قطع دست دلالان است

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مبارزه با فساد و قطع دست دلالان، موجب تحقق اهداف شعار سال می‌شود.

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مدیریت قوی در کشور باعث رفع مشکلات می‌شود، افزود: این مدیریت بایستی ضد فساد، مردمی، از مردم، برای مردم و دلسوز مردم باشد و همچنین تمامی نهادهای مرتبط و مردم باید پای کار بوده و به صحنه بیایند تا با تولید محور کردن محصولات و صنایع حتی در بین خانواده‌ها، بتوان شعار سال را تحقق بخشیده و مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی باورهای غلط فرهنگی و عدم اعتماد به محصولات تولید داخل از موانع موجود در تحقق شعار سال هستند، اظهار داشت: موارد داخلی و فرهنگی نظیر سوء ذهنیت و برداشت غلط نسبت به استفاده از تولیدات داخل، برخی موانع موجود در کشور هستند.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" توسط رهبر معظم انقلاب افزود: شعار سال در راستای پیشبرد اهداف و راهبرد نظام و با آگاهی از مسایل روز جامعه در تمامی زمینه‌ها با درایت و هوشمندی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) انتخاب می‌شود.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همکاری، هماهنگی و افزایش آگاهی با تغییر دیدگاه ها و نگرش ها میسر می‌شود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آگاهی و شناخت مردم نسبت به موانع و مشکلات موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: این مهم جز با آگاهی، تبیین و مطالعه در این زمینه محقق نمی‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر رفع موانع وجود در کشور، افزود: برخی افراد با افتخار مصمم به خرید اجناس خارجی در کشور هستند که این مورد از برداشت غلط نسبت به باورهای فرهنگی و تولید داخلی شکل گرفته است و اگر نیمی از جمعیت کشور اقدام به خرید و حمایت از محصولات ایرانی و اجناس داخلی کنند در این صورت بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه حل می‌شود.

وی به وجود توانمندی، زمینه و قدرتمندی در جهت خودکفایی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کشور در بسیاری از مسایل و مشکلات در بستر تولید و جهش با وجود تحریم‌ها به خودکفایی و توانمندی بالایی دست یافته است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه ضعف در تولید داخلی، وجود مشکلات اقتصادی نظیر اقتصاد نفتی و دولتی از دیگر موانع موجود در عدم تحقق کامل شعار سال است، افزود: برخی موانع و مشکلات و همچنین افزایش قدرت و توانمندی در برخی مسایل، تنها به وسیله قانون و مجلس امکان پذیر است. وی با اشاره به پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه‌ها در سطح جهان، اظهار داشت: سرعت بالای پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، دفاعی و... با وجود تحریم‌ها انکار ناپذیر است که به حتم با رفع موانع این سرعت چند برابر می‌شود. حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه برخی مدیریت‌های غلط سبب بروز مشکلات و کندی در حل آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: تکیه بر توانمندی‌های داخلی، حمایت از تولید داخلی و افزایش ظرفیت‌ها سبب رونق در تولید، رفع موانع، پشتیبانی و عدم بیکاری و حل مشکلات اقتصادی در جامعه می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*