جمعه 27 مهر 1403

تحول در حوزه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با انتصاب هاشم ورزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
تحول در حوزه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با انتصاب هاشم ورزی

هاشم ورزی، سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش شد.

دنیای اقتصاد - کیش: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تغییر و تحول مدیریتی، دمیده شدن روح تازه در کالبد این سازمان و شرکت های تابعه و بهره مندی از تجارب علمی صاحب نظران عرصه های مختلف را در پی دارد.

رحیم سرهنگی در آئین تکریم مهدی خانعلی زاده و معارفه سید ابراهیم هاشم ورزی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، از هاشم ورزی به عنوان فردی فرهیخته، با تجربه و چهره رسانه ای و آگاه و مسلط به امور روابط عمومی یاد و به سوابق مدیریتی وی در روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

وی ادامه داد: آگاهی و شناخت قبلی از توانمندی ها و مهارت‌های ارتباطی و توانایی برنامه‌ریزی موثر "سید ابراهیم هاشم ورزی" در عرصه روابط عمومی و رسانه، نوید بخش فصل جدید در حوزه کاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی و زحمات مهدی خانعلی زاده در طول مدت خدمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، از تمام دست اندرکاران مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خواست با همکاری و تعامل مناسب زمینه ظهور روابط عمومی مقتدر و موفق را بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است در پایان مراسم حکم انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به سید ابراهیم هاشم ورزی ابلاغ شد.

--> اخبار مرتبط