یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تخصیص بیش از 80 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تخصیص بیش از 80 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان مرکزی، اظهار کرد: بیش از 80 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد که این مبلغ ظرف حدود دو سال از اعتبارات استانی و قوه قضاییه تعلق می‌گیرد. رئیس قوه قضاییه بیان داشت: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات استان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان مرکزی، اظهار کرد: بیش از 80 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد که این مبلغ ظرف حدود دو سال از اعتبارات استانی و قوه قضاییه تعلق می‌گیرد.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات استان مرکزی در زمینه پزشکی قانونی و زندان‌ها مرتفع گردد.

رئیس عدلیه گفت: در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان مرکزی، مدیران دستگاه قضایی در نقاط مختلف این استان حاضر شدند و با تعداد قابل توجهی از مردم و مراجعان ملاقات داشتند تا در راستای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

قاضی‌القضات همچنین به مسئولان دادگستری استان مرکزی دستور داد که همه درخواست‌ها و نامه‌های مردمی احصاء شده در جریان این سفر را مجدانه و در اسرع وقت پیگیری کنند.