دوشنبه 16 مهر 1403

تذکر نماینده کنگاور در مجلس به بنیاد شهید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تذکر نماینده کنگاور در مجلس به بنیاد شهید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی رضایی نماینده مردم کنگاور در مجلس عصر امروز (چهارشنبه، 21خرداد 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: دو روز پیش یکی از جانبازان کرمانشاه در برابر ساختمان بنیاد شهید این شهر اقدام به خودسوزی کرد. این برادر جانباز خواستار مهلت زمانی بیشتری برای پرداخت تسهیلات بود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: من به دنبال متهم کردن نیستم اما از تمامی همکاران خواهش می‌کنم به ردیف‌های بودجه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه ویژه شود چرا که زمانی که جانبازی برای دریافت خدمات مراجعه می‌کند بنیاد شهید نبود اعتبارات کافی را دلیلی برای عدم ارائه خدمات می‌داند.

وی با تأکید بر لزوم نظارت دقیق دولت و بنیاد شهید و نحوه اجرای قانون جامع ایثارگران اظهار کرد: بندهایی از این قانون اجرایی نشده است و رزمندگان زیر 6 ماه و جانبازان زیر 25 درصد از دریافت خدمات محروم هستند که باید به امور آنها رسیدگی شود.

علی نیکزاد در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس گفت: این نکته به حق و درد آوری است و ما امیدواریم آقای رییس بنیاد شهید و ایثارگران به معنای واقعی به این قضیه ورود پیدا کند و من به عنوان خادم شما عرض می کنم مجلس یازدهم برای مساعدت بر ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: صحبتی هم که با همکاران داشتیم واقعیت قضیه در دست بررسی است اما این موضوع نباید اتفاق می‌افتاد من از شما متشکرم.

انتهای پیام /

نیکزاد تذکر بنیاد شهید