یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تراکتور تیمی محبوب و پرطرفدار در آسیا است

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، کازمین اولاریو امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و الشارجه افزود: می‌دانیم کجا هستیم و با چه تیم محبوب و پر هواداری بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم الشارجه عنوان داشت: آگاه هستیم که تراکتور در خانه خودش چه تیم خوبی است و این موضوع را می‌دانیم که تراکتور در 2 هفته قبل مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که از تیم‌های خوب ایران هستند بازی کرده است.

اولاریو در پاسخ به این سوال که شما نسبت به تراکتور از بازیکنان گران قیمتی برخوردار هستید آیا فشار برد برای شما بیشتر است: فوتبال به پول و هزینه ارتباط ندارد و هر تیمی بهتر بازی کند، صعود خواهد کرد و این مسئله به بزرگ یا کوچک بودن تیم‌ها مرتبط نیست.

وی با بیان اینکه دیدار با تراکتور فرصت بسیار خوبی است تا مقابل این همه هوادار فوتبال بازی کنیم، یادآور شد: فرصت خوبی است تا شخصیت تیم الشارجه را به نمایش بگذاریم و نشان بدهیم چه تیمی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال الشارجه در مورد شناخت خود از پاکو خمز اظهار کرد: قبلاً این افتخار را داشتم که با بسیاری از مربیان خوب جهان کار کنم و از هیچ مربی نمی‌ترسم و آماده این مسابقه هستیم در ضمن ما بازی تراکتور در کمپ ترکیه را هم آنالیز کرده‌ایم.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.