یک‌شنبه 8 مهر 1403

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور

پرسپولیس باید روز دوشنبه (فردا) در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان برابر پاختاکور ازبکستان قرار بگیرد و برای کسب اولین سه امتیاز آسیایی تلاش کند.

قرمزهای تهران علی‌رغم ارائه یک بازی دیدنی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، با گل زود هنگام فرانک کسیه از الاهلی عربستان شکست خوردند و حالا در هفته دوم این رقابت‌ها به‌دنبال اولین سه امتیاز هستند.

اوستون اورونوف به علت مصدومیت در دربی غایب بود و اکنون به تمرینات گروهی اضافه شده است. مشخص نیست خوان کارلوس گاریدو چه تصمیمی در مورد اورونوف خواهد گرفت اما اگر اورونوف بازی نکند، احتمالا یک نفر از بین لوکاس ژوائو و سعید صادقی به ترکیب اصلی خواهند رسید.

در این بین نظام دفاعی پرسپولیس در تقابل با پاختاکور ثابت خواهد بود و در سمت راست شاهد بازگشت ایوب العملود هستیم. ایوب هم به دلیل مصدومیت در تقابل با استقلال غایب بود و فرشاد فرجی جانشین این بازیکن مراکشی در ترکیب اصلی پرسپولیس شد، البته العملود در دقایق پایانی دربی وارد زمین شد و حتی ضربه سر او تا آستانه گل شدن هم پیش رفت.

گاریدو در خط حمله خود باز هم به علی علیپور اعتماد می‌کند و دو مهاجم دیگر این تیم یعنی عیسی آل کثیر و لوکاس ژوائو نیمکت‌نشین خواهند بود. سرمربی اسپانیایی قصد ندارد تغییر زیادی در ترکیب خود ایجاد کند چراکه اکنون شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا کرده و بهتر می‌داند چه تاکتیکی را اتخاذ کند.

طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، ترکیب پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور به شرح زیر خواهد بود:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف (سعید صادقی یا لوکاس ژوائو)، فرشاد احمدزاده و علی علیپور

از میان اخبار

تیم جدید سامان قدوس مشخص شد؟

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به داستان جدید علیرضا بیرانوند

مصاحبه طوفانی محمد دادکان؛ از آقازاده‌ها تا امیر قلعه‌نویی

شعار عجیب اصفهانی‌ها علیه ژوزه مورایس