شنبه 14 مهر 1403

ترکیب دو تیم هوادار و استقلال اعلام شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ترکیب دو تیم هوادار و استقلال اعلام شد

از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، هوادار در تهران میزبان استقلال است. یک بازی دربی بین دو تیم پایتخت نشین که استقلال امیدوار است با برد آن، باخت در دربی اصلی را فراموش کرده و گام امیدوارکننده‌ای پس از تغییرات رخ داده، برداشته باشد.

تیم محبوب آبی پوش پس از شکست در بازی دربی برابر پرسپولیس و باخت به السد قطر، در نهایت به پایان همکاری با جواد نکونام رسید تا آقا جواد بالاخره راهش را از استقلال جدا کند. در نهایت مدیران این تیم به این تصمیم رسیدند تا زمان انتخاب سرمربی جدید، سهراب بختیاری‌زاده به عنوان یکی از پیشکسوتان آبی‌ها، هدایت موقت این تیم را بر عهده بگیرد.

نکته جالب دوران پس از نکونام که اولین بازی آن فردا دیدار بین هوادار و استقلال خواهد بود، دوئل دو سرمربی استقلالی است؛ جایی که سهراب در تجربه‌ای بزرگ باید مقابل سید مهدی رحمتی قرار گیرد تا شاهد جنگ دو استقلالی در نبود نکونام باشیم.

شرایط برای هوادار هم چندان تعریفی ندارد و بنفش های تهرانی با کسب فقط سه امتیاز، بدون گل زده و بدون کسب پیروزی در قعر جدول قرار گرفته‌اند و رحمتی باید برای فرار از این شرایط، مقابل تیم سابق خود دست به کار بزرگی بزند و باید دید خواهد توانست به اولین پیروزی خود در قامت سرمربی برابر استقلال برسد یا نه.

نکته آماری عجیب و قابل توجه از تقابل دو تیم تهرانی اینکه، هوادار حتی موفق به کسب یک امتیاز هم مقابل آبی‌ها نشده است! از 6 دیدار برگزار شده بین دو تیم، استقلال صاحب 6 برد پیاپی شده تا تیم همشهری آمار بسیار ضعیفی را بر جای گذاشته باشد.

نکته دیگر اینکه سهراب بختیاری‌زاده هیچ‌گاه به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است. این سرمربی 12 بازی به عنوان سرمربی شهرخودرو و صنعت نفت در لیگ برتر روی نیمکت نشسته که حاصل کار وی کسب 6 تساوی و تحمل 6 شکست بوده و باید دید موفق به کسب اولین سه امتیاز خود به عنوان سرمربی استقلال خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در سیرجان به تساوی بدون گل برابر گل‌گهر رسید و استقلال در دربی پایتخت در اراک با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.

وضعیت در جدول: هوادار با 3 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و استقلال با 5 امتیاز یازدهم است.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - استقلال

شنبه 14 مهر ساعت 20

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، فرهاد مروجی، محسن سلطانی و سعید رحیمی مقدم

ترکیب هوادار

محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی‌اصل، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری، مهدی گودرزی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاوو بلانکو، گائل کاتوتا، دیدیه اندونگ، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

از میان اخبار

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال استقلال - هوادار در هفته هفتم لیگ برتر

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

گزینه هدایت پرسپولیس، سرمربی استقلال می‌شود؟