ترکیه با زلزله زدگان هرمزگان ابراز همدردی کرد
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، جان باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندانمان در زلزله هرمزگان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت. در این بیانیه آمده است: روز شنبه با اندوه دریافتیم که در هرمزگان ایران زلزلهای رخ داده است. برای جان باختگان این زلزله از خداوند طلب رحمت داریم و با خانواده جان باختگان، ملت و دولت ایران ابراز همدردی میکنیم و برای...
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، جان باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندانمان در زلزله هرمزگان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت. در این بیانیه آمده است: روز شنبه با اندوه دریافتیم که در هرمزگان ایران زلزلهای رخ داده است. برای جان باختگان این زلزله از خداوند طلب رحمت داریم و با خانواده جان باختگان، ملت و دولت ایران ابراز همدردی میکنیم و برای مجروحان نیز طلب شفای عاجل داریم. روز شنبه زلزلهای به قدرت 6.1 ریشتر در ساعت 2:02 بامداد در بندر خمیر در استان هرمزگان رخ داد. این زمینلرزه در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست و در شهر بندرعباس هم احساس شد. شمار فوتیهای این زلزله 5 نفر و مصدومان 48 نفر اعلام شده است.