یک‌شنبه 6 آبان 1403

تساوی مدعیان محتاط، امید سیروس و فراز به آینده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تساوی مدعیان محتاط، امید سیروس و فراز به آینده

مصاف دو تیم مدعی در لیگ یک یعنی جدال استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در استادیوم غدیر اهواز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد که همانند دیگر مدعیان باید برای کسب سهمیه دوم صعود به لیگ برتر تلاش کنند، در صورت پیروزی در این دیدار شرایط بهتری برای صعود پیدا می کردند اما با چاشنی احتیاط به میدان آمدند و در پایان به کسب یک امتیاز بازی بسنده کردند و هر دو تیم 34 امتیازی شدند. این نتیجه به سود سایپا تمام شد، چون با برد در برابر مس شهر بابک 37 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد و 3 امتیاز با این دو تیم فاصله گرفت.

البته امید به صعود هنوز برای سیروس پورموسوی و فراز کمالوند زنده است. استقلال خوزستان در بازی آینده خود میهمان سایپا است و اگر موفق به شکست این تیم در تهران شود، با سایپا هم امتیاز خواهد شد. این نتیجه حتی به خیبر خرم آباد هم اجازه خواهد داد با شکست چوکا در هفته بیست و چهارم بازی ها 37 امتیازی شود و هم چنان برای صعود به لیگ برتر با دیگر رقبا رقابت کند. آنچه که مسلم است، از بین مدعیانی که برای حضور در رده دوم جدول و صعود به لیگ برتر بعد از تیم شمس آذر تلاش می کنند، در نهایت تیمی راهی لیگ برتر خواهد شد که در هفته های باقی مانده چاشنی احتیاط را کنار بگذارد و تهاجمی تر بازی کند و با کسب سه امتیازات حساس خود را از دیگر رقبا جدا کند.

فجر سپاسی، پارس جنوبی جم، ون پارس و حتی چادر ملو دیگر تیم هایی هستند که در کنار سایپا، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد به روی کاغذ شانس صعود دارند و از بین همه این تیم ها تنها یک تیم در کنار شمس آذر برای صعود به لیگ برتر قرار می گیرد. قطعا تیمی که در نهایت به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود خواهد کرد، تیمی نخواهد بود که محتاط بازی کند. این صفر - صفر ها همان طور که در این بازی به سود سایپا تمام شد، در صورت تکرار به سود دیگر مدعیان تمام خواهد شد.

عکس ها: مهزیار شهنی

تساوی مدعیان محتاط، امید سیروس و فراز به آینده 2
تساوی مدعیان محتاط، امید سیروس و فراز به آینده 3