یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری تسنیم

ورزشی خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که هر سه تیم مدعی لیگ برتر برای قهرمانی شانس دارند و قهرمان در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به پیروزی رسیدند.

جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.

با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، مجتبی نظری به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.

باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواستار حضور ناظران ویژه در چهار دیدار پایانی لیگ دسته اول شد.

مصوبات جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.

عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بار دیگر با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار کرد و بازدیدی هم از اردوی تیم ملی فرنگی داشت.

باشگاه استقلال از برطرف شدن مشکلات مربوط به خروج از کشور مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

بوکسور وزن 57 کیلوگرم ایران در اولین دیدار خود در میدان جهانی موفق شد نماینده بوتسوانا را مقتدرانه شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به اینکه دیدارهای مدعیان قهرمانی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر در سه هفته پایانی این رقابت‌ها همزمان برگزار نمی‌شود، اعتراض کرد.

مردان قایقران دانشگاه آزاد اسلامی، سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر روئینگ باشگاه های کشور شدند و جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی را به عنوان نماینده ایران به دست آوردند.

دربی پایتخت تمام شده، اما بازاز بیانیه‌نویسی و اطلاعیه همچنان داغ است که آخرین آن برای باشگاه پرسپولیس است.

آقای خاص نه تنها چشمش را روی پیشنهاد مالی هنگفت سعودی‌ها بست، بلکه فرصت بازگشت به لیگ برتر جزیره را هم به خاطر رم نادیده گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی، مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی این فدراسیون منصوب کرد.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، طی احکامی سرپرستان انجمن‌های فوتسال و ورزش‌های رزمی این فدراسیون را منصوب کرد.