شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری تسنیم

ورزشی خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که این روزها از همه سو تحت انتقاد و فشار است با یادآوری دوره داوری‌اش در فوتبال پاسخ منتقدان را داد.

در جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید، نام سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی بزرگسالان برای هدایت این تیم به میان آمده است.

مربی لهستانی تیم ملی والیبال گفت: نخستین نکته‌ای که در تمرین تیم ایران نظر من را جلب کرد، از جان و دل مایه گذاشتن بازیکنان است، سوپرایز نشدم اما خوشحالم که بازیکنان اینقدر متعهدانه به تمرین می‌پردازند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد، پرسپولیس در دو دیدار پیش رو امتیاز از دست دهد و در نهایت طلایی‌پوشان اصفهانی قهرمان لیگ برتر شوند.

از میان 9 کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون بوکس ثبت‌نام کرده بودند، سه کاندیدا مورد تأیید کمیسیون تطبیق قرار گرفتند.

مهاجم لهستانی بارسلونا و فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در مراسم شب گذشته لاروس برای دقایقی با هم صحبت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال، اشتباهات داوران فوتبال کشور در سطوح مختلف را سهوی خواند.

نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اعضای مدنظر خود برای همکاری در صورت انتخاب شدن را معرفی کرده‌اند که در بین آنها نام‌های جالبی به چشم می‌خورد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال بانوان گفت: وظیفه خودم می‌دانم که به آقای داوری به عنوان فردی که از اهالی بسکتبال است هر آنچه در توان دارم کمک کنم.

بازیکن تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با درخشش مقابل گلدن استیت، نامش را در کنار اسطوره فقید این تیم ثبت کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش بینی ما از کسب مدال با پیش بینی فدراسیون‌ها متفاوت است و باید دوباره با این فدراسیون‌ها جلسه بگذاریم.

پژمان پشتام که سال 2021 موفق به کسب مدال برنز کشتی فرنگی در اسلو شده بود، به وزن المپیکی رفت و در جام تختی در 87 کیلوگرم کشتی گرفت.

تیم ملی کشورمان در تاریخ جام ملت‌های آسیا سه رکورد ویژه در اختیار دارد.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص دربی 100 را اعلام کرد.

یک سایت کشور عربستان از احتمال هم‌تیمی شدن مهاجم تیم ملی ایران با کاپیتان آرژانتین خبر داد.